همراه اول
27. اسفند 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 26838
همدان در حوزه جوانان و امداد عناوين برتر را به خود اختصاص داد
معاونت های جوانان وامداد جمعيت هلال احمر استان همدان هميشه در مسابقات و جشنواره ها حرف هاي زيادي براي گفتن دارند.

 به گزارش همدان ورزش ، مقصود شعباني  مدیرروابط عمومي جمعيت هلال احمر استان همدان ضمن تبريك به جوانان و نجاتگران برتر گفت: جمعيت هلال احمر استان همدان چه در حوزه امداد و نجات و چه در حوزه جوانان از افراد توانمند و با تجربه اي بهره مند مي باشد كه هميشه در مسابقات و جشنواره ها از جمله افرادي هستند كه حرف زيادي براي گفتن دارند. 

وی افزود: تنديس جشنواره و لوح سپاس دومين جشنواره ملي فيلم و عكس مستند بشردوستي به مستند قصه اي در نزديكي ما ، به روايت عمو عباس به كارگرداني مجتبي كرم پور عضو جمعيت جوانان هلال احمر استان همدان تعلق گرفت.

شعباني با بيان اينكه اين مستند با موضوع فرهنگ بشردوستي بوده است خاطر نشان كرد: اين فيلم توانست در  جشنواره ملي بشردوستي حائز رتبه شود و همچنين علي نهري و كيارش كرمي نيز در زمينه عكس به رتبه هاي برتر دست يافتند.

مقصود شعباني  با اشاره به اينكه پيش از اين نيز كرم پور با فيلم فرياد در سكوت در نخستين دوره جشنواره بشر دوستي ، تنديس جشنواره را از آن خود كرده بود بيان كرد: ايشان فعاليت خود را از سال 87 با بازيگري و نويسندگي در تئاتر شروع و تا بحال بيش از 35 مقام كشوري ، استاني و بين المللي در زمينه هنر سينما و تئاتر داشته اند.

مدیرروابط عمومي جمعيت هلال احمر استان همدان همچنين ادامه داد: در اختتاميه دومين جشنواره فيلم و عكس مستند بشردوستي كه همزمان با كمپين نه به تصادفات جاده اي در 20 اسفند ماه 1394 در مركز همايش هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران در سالن اجلاس سران برگزار شد. دكتر شريعتمداري معاون اجرايي رئيس جمهور، مهندس احمدي دبير كل جمعيت هلال احمر، دكتر مسعود حبيبي رییس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر وهنرمنداني چون عليرضا خمسه ، فرهاد آئيش ، فرهاد قائميان ، لاله اسكندري ، سيما تيرانداز و سروش صحت حضور داشته اند.

شعباني ادامه داد: در حوزه امداد و نجات نيز هومن فرزانه نجاتگر پرتوان جمعيت هلال احمر استان نيز توانست در دومين دوره مسابقات كشوري مربيان جستجو و نجات در فضاي معلق به مقام سوم كشوري دست يابد.

وی همچنين تصريح كرد: اين مسابقات در استان اصفهان برگزار شد و شركت كنندگان مي بايست آيتم هاي بسيار دشواري را در زمينه جستجو و نجات به ويژه در فضاي معلق پشت سر مي گذاشتند كه هومن فرزانه با تلاش و پشتكار خود توانست از اين آيتم ها عبور كند و جايگاه سوم كشوري را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار