همراه اول
3. فروردين 1395 - 21:55   |   کد مطلب: 26871
کسب سهمیه المپیک 2016 ریو توسط حمیدرضا رزوآوند/ چهار همدانی راهی المپیک 2016 ریو می شوند
سهمیه المپیک 2016 ریو توسط حمیدرضا رزوآوند در مسابقه پیاده روی قهرمانی آسیا (ژاپن) کسب شد.

به گزارش همدان ورزش؛ حمیدرضا رزوآوند صبح امروز در بازگشت به زادگاهش مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در این استقبال ضمن عرض تبریک به جامعه ورزش استان همدان گفت: حمید رضا زور آوند اولین دونده همدانی است که توانست این سهمیه را برای اولین بار در رشته دوومیدانی برای استان همدان کسب کند.
رسول منعم از حضور 3 ورزشکا ر و یک مربی در المپیک و پارالمپیک 2016 ریوخبر داد و گفت:مه لقا جام بزرگ در رشته تیر اندازی سهمیه کسب کرد و راضیه خدابنده لو مربی به نام همدانی تیم ملی ایران را در این رویداد بزرگ جهانی همراهی میکند.
منعم به حضور حمید اسلامی در مسابقات دو و میدانی نابینایان در رقابتهای پارالمپیک هم اشاره کرد و کسب سهمیه حمید رضا زور آوند را در در روزهایی اولیه سال 1395 نوید بخش آینده ای درخشان تر در ورزش استان همدان دانست.
مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی هم طی پیامی، کسب سهمیه المپیک 2016 ریو توسط حمیدرضا رزوآوند در مسابقه پیاده روی قهرمانی آسیا (ژاپن) را به مقام والای سردار بزرگ اسلام، شهید حاج حسین همدانی اهداء کرد.
در متن این پیام آمده است:بدون شک رسیدن به قله های افتخار در میدان های ورزشی، مدیون فداکاری، ایثار و جان فشانی شهدای والا مقامی است که پلاکشان مدال افتخارشان شد.
خبر موفقیت ورزشکار همدانی کشورمان و کسب سهمیه المپیک ریو در لحظه آغاز سال المپیک، نوید روزهای خوش در ورزش اول المپیک خواهد بود.
بر خود لازم می دانم تا افتخار کسب این موفقیت بزرگ را به مقام والای سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام، سردار شهید حاج حسین همدانی تقدیم کنم.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار