همراه اول
12. فروردين 1395 - 16:07   |   کد مطلب: 26915
اکبر محمدی زمانیکه پذیرفت هدایت تیم پاس را برعهده بگیرد هرگز این تصور را نمی کرد گزینه هایی که برای کادر فنی اش انتخاب کرده، یکی پس از دیگری بنا به دلایلی که برای خود قابل احترام بود، تنهایش بگذارند.

 

به گزارش همدان ورزش؛ اکبر محمدی زمانیکه پذیرفت هدایت تیم پاس را برعهده بگیرد هرگز این تصور را نمی کرد گزینه هایی که برای کادر فنی اش انتخاب کرده، یکی پس از دیگری بنا به دلایلی که برای خود قابل احترام بود، تنهایش بگذارند.

 

  خطیب، ابراهیمی، جراحی، غبیشاوی، دکتر روانشناس و ... عمر کوتاهی در پاس داشتند و هر یک بنا به دلایل شخصی حاضر به ادامه همکاری نشدند.

 

تنها نیروی وفادار به اکبر محمدی محمد میرترابی بود. بازیکن سال های نه چندان دور پاس که خیلی زود به جرگه مربیان پیوست و مورد اعتماد و اعتقاد سرمربی پاس است. هنوز هم خیلی ها بازی های تماشایی این بازیکن را به یاد دارند.

 

محمد میرترابی جوانترین مربی کادر فنی پاس بشمار می رود اما نقش پر رنگ در تمرینات و تصمیم گیری فنی اکبر محمدی دارد و بازیکنان اعتقاد ویژه ای به تفکرات فنی اش دارند.

 

مربی پاسی ها طی بازی های اخیر به درخواست سایر اعضای کادر فنی در کنار زمین حضور می یابد و نکات فنی لازم را به بازیکنان انتقال می دهد.

 

میرترابی در طول دیدارهای گذشته بخصوص بازی با خیبرخرم آباد بازیگردان تیمش از کنار زمین بود. او به خوبی دستورات فنی را به بازیکنان انتقال میداد و فرد به فرد بازیکنان را کوچ می کرد.

 

یار وفادار اکبر محمدی در بازی گذشته مقابل خیبر خرم آباد اغلب دقایق بازی و نزدیک به 90 دقیقه زیر بارش شدید باران در کنار زمین حضور داشت و گاهی فریاد می زد و گاهی به تشویق فردی بازیکنان می پرداخت.

 

او پذیرفت به خاطر کمک به پاس با قراردادی ناچیز به این تیم بپیوندد. میرترابی حتی پیش از این ها و در ابتدای فصل بخشی قابل توجهی از قراردادش در زمان بازیگری در پاس را بخشید تا نشان دهد دوستدار پاس است نه پول.

 

میرترابی بواسطه جوانی و نزدیکی سن با بازیکنان ارتباط حسنه دارد و به نوعی لیدر آنها در کنار زمین محسوب می شود. اعضای تیم اعتقاد ویژه ای بر توانمندی فنی وی دارند و بارها در حاشیه تمرینات برای رفع ضعف های آنان وقت گذاشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار