همراه اول
18. فروردين 1395 - 10:34   |   کد مطلب: 26973
بمناسبت روز جهانی تنیس منتشر شد:
گپی با بانوی تنیس باز همدانی ، الناز دبیری
روز جهانی تنیس روی میز بهانه خوبی بود تا با بانوی تنیس باز همدانی به گفتگو بپردازیم .

به گزارش همدان ورزش؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز با هماهنگی سازمان ملل متحد، روز ششم آوریل برابر با هفدهم فروردین ماه را به عنوان روز بزرگداشت رشته تنیس روی میز که حدود ۸۰ سال در جهان قدمت دارد، به ثبت رسانده است به همین بهانه خبرنگار همدان ورزش با بانوی تنیس باز به گپ و گفتی کوتاه نشست .
 

الناز دبیری ورزشکار خوش آتیه همدانی که از دوران کودکی به رشته تنیس علاقه مند بوده و مشوق اصلی خود در این رشته را پدر خود می دانست افزود : اولین باری که راکت تنیس در دست گرفتم در سن دو سالگی بود .

وی که تاکنون توانسته  با درخشش خود در مسابقات مختلف افتخارهای زیادی  را برای ورزش استان به ارمغان بیاورد و در میادین ورزشی متعدد بدرخشد .

دبیری بجز ورزش تنیس در رشته های تکواندو و فوتسال نیز فعالیت دارد که امیداور است بتواند در این رشته ها نیز برای استان و کشور مدال های رنگارنگ کسب نماید.

این قهرمان ورزشی استان هم اکنون در رشته ارشد تربیت بدنی در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران  مشغول به تحصیل است.

 ورزش توانسته است باعث پیشرفت های زیادی در سایر مراحل زندگی ام شود.

وی با توصیه به همه بانوان در زمینه انجام ورزش در رشته های گوناگون؛ اضافه کرد: ورزش نه تنها باعث سلامت جسمانی می شود، بلکه می تواند در زندگی فردی از نظر سلامت روحی نیز فواید بسیاری را داشته باشد.

 

 

دبیری عنوان داشت: با توجه به پیشرفت های چشمگیر ورزشکاران در رشته تنیس روی میز، امید آن می رود که این رشته ورزشی بتواند جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف ورزشی از نظر بین المللی به دست بیاورد.

 

وی افزود: بانوان ورزشکار ایرانی به ویژه در رشته تنیس، قطعا آینده ای ای درخشان را برای خود در عرصه های ملی و بین المللی رغم خواهند زد.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار