همراه اول
18. فروردين 1395 - 12:12   |   کد مطلب: 26981
ارائه کارت خدمات ازدواج آسان ویژه زوج های همدانی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در جهت تسهیل امر ازدواج و استفاده از ظرفیت های عمومی کارت خدمات ازدواج آسان با همکاری شرکت امید طلبان فردا به زوج های جوان ارائه می شود.

به گزارش همدان ورزش؛ اسدالله ربانی مهر گفت: در این طرح که فاز اول آن در دست اجرا است، بیش از دها تالار و هتل ،آتلیه، شرکت خدماتی مسافرتی ( جهت ماه عسل) ، گل فروشی و چندین مرکز دیگر خدماتی از 10 تا 50 درصد تخفیف در اختیار زوج های جوان قرار می دهند.
وی اضافه کرد : هدف از اجرای این طرح تشویق جوانان به امر ازدواج با همکاری در بخش غیر دولتی و ارائه خدمات مناسب با قیمت پایین تر به زوج های جوان است.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:ازدواج جوانان وظیفه ای فرادستگاهی است وهمه دستگاههای اجرایی براساس قانون وظیفه دارنددراین زمینه برنامه هایی داشته باشند تابخشی ازمشکلات ازدواج جوانان کم شود.
ربانی مهر گفت :این طرح در فاز اول شامل خدمات می شود و در فاز های بعدی خدمات بهتر و بیشتری برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: زوج های جوان جهت تهیه کارت باید به آدرس (خیابان میرزاده عشقی، معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و یا بلوار مدنی ، روبروی اداره مالیات ، شرکت امید طلبان فردا) مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار