همراه اول
19. فروردين 1395 - 8:38   |   کد مطلب: 26984
اعتراض باشگاه پاس همدان به داوران گیلانی
باشگاه پاس همدان رسما اعتراض خود را مبنی بر انتخاب داوران گیلانی برای دیدارهای حساس این تیم به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ باشگاه پاس همدان رسما اعتراض خود را مبنی بر انتخاب داوران گیلانی برای دیدارهای حساس این تیم به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد.
پاسی ها بر این باورند که قضاوت داوران گیلانی برای دیدارهای مهم پاس شائبه انگیز شده و حرف و حدیث هایی داشته است و مشخص نیست کمیته داوران برچه اساسی این چنین نسبت به چیدمان داوری های مسابقات تیم پاس اقدام می کند.
در دیداری که پاس مقابل پارسه تهران متحمل شکست سنگین پنج بر صفر شد و 9 نفره بازی کرد، بخشی زاده داور گیلانی این بازی بحث برانگیز و جنجالی را برعهده داشت.
در بازی اخیر پاس مقابل فولاد یزد نیز حاج عباسی داور گیلانی قضاوت داشت که بازهم علاوه بر شکست پاس، این تیم 9 نفره بازی را به پایان برد!
حالا هم کمیته داوران حمید حاج ملک دیگر داور گیلانی را برای بازی پاس مقابل آلومینیوم اراک انتخاب کرده اند تا شایعاتی بحث برانگیز ایجاد شود.
حاج ملک در هفته پانزدهم فصل جاری لیگ یک هم قضاوت بازی پاس مقابل نفت آبادان را برعهده داشت.
دیداری که پاسی ها اعتراض شدید به قضاوت داور داشتند!
پاسی ها حتی قرار است از مراجع بالاتر پیگیر این مسایل باشند.
 گفته می شود درخواست پیگیری حتی به پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از توابع استان همدان و رییس کمیسیون اصل 90 مجلس نیز رسیده است.
حال باید دید آیا کمیته داوران فدراسیون نسبت به تغییر این داور اقدام می کند یا اینکه بر انتخاب خود پافشاری خواهد کرد.
آنچه مسلم است داماش نماینده استان گیلان در لیگ یک حریف پاس در قعرجدول برای بقا است و این انتخاب ها شائبه هایی ایجاد می کند.
پاسی ها از کمیته داوران انتظار دارند در دیدارهای باقی مانده از داوران شناخته شده لیگ برتری استفاده شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار