همراه اول
19. فروردين 1395 - 10:02   |   کد مطلب: 26987
 نشست بررسی وضعیت ورزشکاران مستعد حضور در المپیک برگزارشد
چهارمین نشست هماهنگی و بررسی وضعیت ورزشکاران مستعد حضور در المپیک با با حضور تعدادی از روسا و نواب رئیس هیئت‌‌های ورزشی استان همدان که ورزشکاران آنها شانس عضویت در تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی و المپیک آینده را دارند در دفتر معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد .

به گزارش همدان ورزش؛ در این جلسه روسای و دبیران هیئت‌های سه گانه، تیراندازی ،والیبال، دوومیدانی، کشتی، بوکس، نابینایان و کم بینایان، جانبازان و معلولین حضورداشتند.

معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این جلسه گفت: تقریباً چهار ماه دیگر را تا آغاز مسابقات المپیک 2016 برزیل را پیش‌رو داریم و بعد از آن فرصت مناسبی وجود دارد تا برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی 2018 برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: به طور متناوب در حال بررسی وضعیت ورزشکاران مستعد کسب سهیمه المپیک هستیم و خوشبختانه تا کنون توانسته ایم دو سهیمه المپیک و یک سهیمه پاراالمپیک را کسب کنیم.

ضمیری کامل خاطرنشان کرد: در چند رشته ورزشی دیگر نیز شانس کسب سهمیه المپیک هستیم و امیدواریم بتوانیم بیشترین سهمیه را تا آغاز المپیک کسب کنیم.

وی افزود: به زودی سومین مرحله از پرداختی به مستعدین المپیک صورت خواهد گرفت و از هیات های ورزشی می خواهیم عملکرد ورزشکاران خود را به موقع ارائه دهند.

معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: ارائه توضیحات کامل از سوی مسئولان هیئت‌های ورزشی که عضو این ستاد هستند و تبیین و تشریح موضوعات کامل می توانند شانس ورزشکاران برای کسب سهیمه را بالا ببرد.

وی اظهار کرد: حضور بیشترین ورزشکاران در المپیک و کسب مدال از اهداف مهم ورزش استان در طی سالهای اخیر بوده و سال 1395 در المپیک 2016 برزیل توان و ظرفیت ورزش استان ثمره خود را نشان خواهد داد.

وی با اشاره به جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک برای بررسی وضعیت ورزشکاران همدانی در بازی های المپیک ریو 2016 گفت: همدان جز استان های ویژه و برتر ورزش کشور است و با توجه به موفقیت و نقش به سزا ورزشکاران این خطه در کسب موفقیت ایران، این حق ورزش همدان است که مسئولان با توجه مضاعف از ورزش این دیار حمایت بعمل آورند.

ضمیری کامل در پایان اظهار داشت : ازاصحاب جراید می خواهیم در فاصله باقی مانده تا بازی های المپیک 2016 ریو، زمان بیشتری را صرف این رویداد کنند و فضای ورزش استان به سمت امیدآفرینی حرکت کند.

در پایان این نشست روسا و دبیران هیات های ورزشی به بیان وضعیت ورزشکاران خود پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار