همراه اول
21. فروردين 1395 - 9:12   |   کد مطلب: 26990
 340ورزشکار بسیجی از همدان به مناطق عملیاتی اعزام شدند
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: اعزام 340 ورزشکار بسیجی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب از برنامه‌های شاخص سازمان بسیج ورزشکاران در سال گذشته بود.

مهدی بابایی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان در سال گذشته، اعزام ورزشکاران بسیجی به مناطق عملیاتی را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان برشمرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته 340 نفر از ورزشکاران بسیجی استان در قالب کاروان‌ها راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با بیان اینکه از 340 ورزشکار بسیجی اعزامی، 120 نفر راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند، گفت: اردیبهشت‌ماه سال گذشته نیز 220 نفر به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی استان و برنامه سرکشی از منازل شهدای ورزشکار در طول سال از دیگر برنامه‌های سال گذشته بود.

بابایی‌فر خاطرنشان کرد: به همت هیئت رزم‌آوران استان در ماه مبارک رمضان مراسم جزء‌خوانی در حسینیه امام خمینی(ره) و برنامه نشست صمیمی با مربیان ورزشی برگزار شد.

وی به حضور ورزشکاران بسیجی در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ورزشکاران بسیجی استان در راهپیمایی روز قدس به صورت منسجم حضور یافتند که شهید مدافع حرم شهیدصانعی نیز در آخرین راهپیمایی در روز قدس حضور داشت.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: برگزاری اردوهای تفریحی، تربیتی و زیارتی ویژه ورزشکاران و مربیان به صورت استانی و کشوری و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بسیجیان از دیگر برنامه‌ها در سال گذشته بود.

وی به برگزاری نشست‌های بصیرتی ـ اخلاقی ویژه ورزشکاران و مربیان در چندین نوبت اشاره کرد و افزود: همایش امر به معروف و نهی از منکر در ورزش نیز با حضور استاد اخلاق، آیت‌الله احدی با همکاری ستاد احیاء امر به معروف اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بابایی‌فر با اشاره به برگزاری برنامه «نهضت ما زنده‌ایم» با حضور دختران ورزشکار با تأسی از کتاب «من زنده‌ام» در دو نوبت، اظهار کرد: مراسم اربعین شهدای ورزشکار مدافع حرم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های کونگ‎فو، جودو و هنرهای رزمی در حسینیه باغ بهشت همدان پیگیری شد.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت 9 دی نیز در باشگاه‌ها برگزار شد، گفت: شرکت ورزشکاران و قهرمانان کشوری استان در کنگره شهدای ورزشکار در تهران، تجلیل از قهرمانان، مربیان و ورزشکاران در مراسم‌های مختلف نیز از فعالیت‌های دیگر سازمان بوده است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان یادآور شد: دوره آموزش سرگروهی ویژه مربیان ورزشی، جشنواره غذا و شیرینی توسط خواهران ورزشکار برای کمک به جبهه مقاومت نیز در سال گذشته توسط سازمان بسیج ورزشکاران انجام شد.

وی شهادت سید‌میلاد مصطفوی دارنده عنوان سومی مسابقات جودوی بسیج کشور در سال 93 و مجید صانعی، سرگروه صالحین ورزشکاران و مسئول سبک نین جوتسو استان و دارنده چندین عنوان قهرمانی داوری و مربیگری، به عنوان شهدای مدافع حرم را از افتخارات استان دانست.

دیدگاه شما

آخرین اخبار