همراه اول
25. فروردين 1395 - 9:23   |   کد مطلب: 27020
ائمه جمعه و میلغان دینی نقش موثری در ترغیب خیرین به حمایت از ورزش دارند
دکتر امیررضا خادم افزود: نهادینه سازی آموزه های دینی و مذهبی و جذب خیرین در ورزش با مشارکت و همکاری ائمه جمعه و جماعت و مبلغان دینی در تریبون های نماز جمعه و جماعت می تواند ما را در ایجاد محیط های ورزشی سالم یاری کند.

به گزارش همدان ورزش؛ دکتر امیررضا خادم شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: دیدار با ائمه جمعه در سفرهای استانی معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار دارد چرا که توجه به توسعه ورزش همگانی و بانوان و رعایت فرهنگ و منش پهلوانی و دینی در ورزش از حوزه های مشترک و اساسی به شمار می رود.
وی اظهار کرد: ورزش علاوه بر زمینه های قهرمانی و حرفه ای یکی از سالم ترین تفریحات جسمی و روحی برای افراد جامعه و قشر جوان محسوب می شود و در این راستا سالم سازی اماکن ورزشی یکی از دغدغه های مسئولان برای افزایش اعتماد خانواده ها در سپردن فرزندان خود به محیط های ورزشی است.
معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امروزه به واسطه رشد و توسعه فناوری و دنیای مجازی در بین آحاد مردم و به ویژه جوانان، شاهد کم تحرکی افراد جامعه هستیم و ورزش تنها ابزاری است که می تواند شادابی و نشاط اجتماعی را به دور از زندگی ماشینی به جامعه هدیه کند.
وی افزود: نهادینه سازی آموزه های دینی و مذهبی و جذب خیرین در ورزش با مشارکت و همکاری ائمه جمعه و جماعت و مبلغان دینی در تریبون های نماز جمعه و جماعت می تواند ما را در ایجاد محیط های ورزشی سالم یاری کند.
دکتر خادم توجه به ورزش بانوان و بهره مندی عادلانه ورزشکاران زن و مرد از تمامی امکانات و فضاهای ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار