همراه اول
25. فروردين 1395 - 9:59   |   کد مطلب: 27021
هیات دوچرخه سواری همدان در تدارک میزبانی و همایش های بزرگ ملی و استانی
تقویم سال جاری هیات دوچرخه سواری استان همدان طی نشستی با حضور اعضای هیات تدوین و برای اجرایی شدن به کمیته های مختلف ابلاغ شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان همدان، قرار است در سال جاری چندین میزبانی و همایش بزرگ ملی و استانی در شهرهای مختلف بویژه همدان برگزار شود.
رییس هیات دوچرخه سواری همدان در این باره گفت: براساس تقویم تدوین شده مقرر شد مسابقات دوچرخه سواری استقامت (کریتریوم) با حضور استان های غرب کشور طی 27 خردادماه امسال در همدان برگزار شود.
علی ثقفی افزود: برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری معلمان و دانش آموزان و همچنین استعدادیابی دانش آموزان نیز از جمله برنامه های اجرایی در بهار امسال است.
وی بیان داشت: سوم خرداد در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر نیز همایش بزرگ دوچرخه سواری نیروهای مسلح، سپاه و بسیج را برگزار می کنیم ضمن اینکه در هفته دولت همایش دوچرخه سواری کارمندان را از مسیر فرمانداری تا استانداری همدان خواهیم داشت.
وی برگزاری همایش عمومی دوچرخه سواری به مناسبت روز تعاون، 22 بهمن و همچنین روز هوای پاک و روز بدون خودروی نیروی انتظامی را از دیگر برنامه های اجرایی در سال جاری عنوان کرد.
ثقفی خاطرنشان کرد: در راستای فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه نیز با همکاری سازمان های مردم نهاد محیط زیستی نیز همایش های کوچک اما متناوب را در طول سال برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: هم چنین اعزام تیم های دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان استان به مسابقات لیگ برتر پیست و جاده کشور، لیگ برتر کوهستان، کراس کانتری و دانهیل قهرمانی کشور، تریال قهرمانی کشور، قهرمانی کشور بزرگسالان و پیشکسوتان آقایان و همچنین رده های سنی بانوان در رشته کورسی از دیگر برنامه های تدوین شده در تقویم اجرایی هیات دوچرخه سواری استان همدان است.
وی بیان داشت: درصدد هستیم تا میزبانی یک مرحله از مسابقات کشوری و لیگ رشته کوهستان و نیز تریال و بی ام ایکس را داشته باشیم.
ثقفی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات پیست و جاده (کورسی)، در همه رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان را نیز در سطح استانی برگزار می کنیم.
وی تاکید کرد: قبل از اعزام دوچرخه سواران به مسابقات کشوری، قطعا رقابت های انتخابی استان برگزار می شود و ملاک اعزام ها قهرمانی در مسابقات استانی است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار