همراه اول
28. فروردين 1395 - 13:46   |   کد مطلب: 27054
تقدیر استاندار همدان از مدیر کل ورزش و جوانان استان در حمایت از مستعدین المپیک
استاندار همدان در جلسه شورای برنامه ریزی استان از رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان در حمایت از مستعدین المپیک تقدیر کرد.

به گزارش همدان ورزش؛  مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام گفت: جلسه شورای برنامه ریزی استان همدان با حضور استاندار و دستگاههای اجرایی برگزار و استاندار در این نشست از توجه و حمایت اداره کل ورزش و جوانان به مستعدین المپیک تقدیر کرد.

وی افزود: استان همدان جزو معدود استان های کشور است که از ورزشکار مستعد در المپیک حمایت می کند و خوشبختانه تاکنون این حمایت نتایج خوبی برای ورزشکاران استان به همراه داشته است.

منعم اظهار کرد: تاکنون 36 نفر در کشور سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده اند که سهم استان همدان دو نفر بوده است که احتمال افزایش این نفرات وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: سید عادل برقعی داور بین المللی تنیس استان نیز حضورش در المپیک قطعی شده است ضمن آنکه احتمال حضور دو مربی استان خانم ها خدابنده لو و مهدی محمدی در المپیک وجود دارد.

وی درادامه به لزوم تشکیل جلسات شورای عالی ورزش به ریاست استاندار اشاره کرد و ابرازداشت: درکشور شورای عالی ورزش با حضور رییس جمهور، در استان ها باحضور استاندار و در شهرستان ها باحضور فرمانداران تشکیل می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان سپس گزارشی از نحوه فعالیت شورای ورزش استان ارائه کرد و فعالیت های لازم در زمینه ورزش همگانی و تشکیل ستاد بازی های 2018 جاکارتا را به عنوان دستورات جلسه شورای ورزش بیان کرد.

منعم در پایان ازحمایت ها و نگاه ویژه مهندس نیکبخت استاندار همدان و طهماسبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ورزش استان تشکر کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار