همراه اول
29. فروردين 1395 - 13:35   |   کد مطلب: 27064
رمضانی: سه عامل باعث بازگشتم به پاس شد
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: غیرت و تعصب اعضای تیم برای بهبودی شرایط ، خواسته انبوه هواداران پاس و حمایت اعضای هیات مدیره بخصوص استاندار همدان باعث پذیرفتن این مسوولیت سنگین در پاس شد.

به گزارش همدان ورزش؛ عبدالحمید رمضانی با قدردانی از حمایت محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و نیز زحمات سیدمحمد عیوقیان سرپرست سابق باشگاه پاس اظهار کرد: بنا به خواست هواداران برای کمک به تیم پاس، حمایت استاندار و غیرت و تلاش اعضای تیم، تصمیم به بازگشت گرفتم تا بتوانیم با همدلی و اتحاد همه دست اندرکاران پاس را در لیگ حفظ کنیم.
وی اظهارنظر احمد جمشیدیان کاپیتان باتجربه تیم پاس در برنامه اخیر تلویزیونی را در تصمیم به بازگشت به تیم پاس را مهم دانست و گفت: اینکه جمشیدیان عنوان کرد ما تا آخرین دقایق برای ماندن پاس می جنگیم نشان از غیرت و تعصب اعضای تیم دارد و توقع دارم این تلاش در تمامی دست اندرکاران و فوتبالدوستان همدانی نیز دوچندان باشد.
وی با ابراز رضایت از شرایط فنی تیم پاس گفت: به لحاظ علاقه و تعصبی که به تیم پاس دارم، تمامی دیدارهای تلویزیونی این تیم را دقیق تماشا کردم و وقتی تیمی در چند بازی اخیر همانند نساجی مازندران در همدان بیش از هفت موقعیت گل دارد یا در بازی اخیر برابر آلومینیوم اراک چند موقعیت مسلم گلزنی در دهانه دروازه حریف ایجاد می کند، نشان از بالا بودن ظرفیت فنی و توان تیم دارد.
وی افزود: قطعا با این توانایی فنی می تواند امیدوار به نتیجه گیری در دیدارهای باقی مانده بود هر چند اعضای تیم بخصوص بازیکنان نیاز مبرم به تقویت روحی و روانی دارند که این مسوولیت را باید به خوبی انجام دهیم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: قطعا در پنج بازی باقی مانده تیم را به لحاظ روحی روانی در سطح مطلوب قرار می دهیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار