همراه اول
2. ارديبهشت 1395 - 10:14   |   کد مطلب: 27091
 تدارکات گسترده پاسی ها برای کسب پیروزی مقابل خونه به خونه بابل
باشگاه پاس همدان پس از روی کار آمدن عبدالحمید رمضانی مدیرعامل جدید تحولات جدید را در راستای تلاش برای حفظ تیم در لیگ یک بکار گرفته است

به گزارش همدان ورزش؛ مدیر روابط عمومی و امور رسانه باشگاه پاس همدان در این باره گفت: طی جلسات متعدد در حضور عبدالحمید رمضانی مدیرعامل و محمدتقی رحیمی قائم مقام باشگاه، پیرامون حضور حداکثری تماشاگران در بازی مقابل خونه به خونه بابل و نیز تمهیدات لازم برای رویارویی هرچه بهتر بازیکنان در این دیدار اقدام شده است.
میثم ناصرنژاد اظهار کرد: باتوجه به حساسیت این دیدار و نیاز مبرم پاس برای کسب پیروزی، با اداره کل آموزش و پرورش استان همدان پیرامون حضور دانش آموزان مدارس اطراف ورزشگاه مکاتبات لازم صورت گرفته است ضمن اینکه از سوی لیدرهای باشگاه و اعضای گروه مشوقین نیز تبلیغات گسترده در حال انجام است.
وی بیان داشت: همچنین در نشست عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز نسبت به پیگیری برخی نیازهای تیم اقدامات لازم در حال انجام است ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه برای تقویت قوای روحی و روانی بازیکنان برنامه های متنوعی را قبل از دیدار مقابل خونه به خونه بابل تدارک دیده است.
ناصرنژاد افزود: محمدتقی رحیمی قائم مقام باشگاه پاس نیز در بدو انتصاب خود نسبت به رسیدگی به امور اسکان و اقامت بازیکنان، شرح وظایف اعضای باشگاه در راستای کمک حداکثری به تیم، ساماندهی به امور تغذیه اعضای تیم و همچنین البسه مورد نیاز نفرات اقدام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ترغیب تماشاگران جهت حضور حداکثری در ورزشگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، جوایز ارزنده از جمله سه دستگاه دوچرخه و نیز سایر هدایای مناسب تهیه و به قید قرعه در نیمه بازی دو تیم پاس و خونه به خونه به برندگان خوش شانس اعطا خواهد شد.
مدیر رسانه ای باشگاه پاس به برنامه "اتحاد و همدلی" اشاره کرد و گفت: قرار است ظهر فردا جمعه با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان نشستی با مشوقین پیشکسوت و فعالان عرصه هوادارای در محل باشگاه برگزار شود و سپس ضمن حضور در تمرین تیم، تشویق گسترده از اعضای تیم صورت بگیرد.
وی با اشاره به برنامه دیدار اعضای تیم پاس با آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: این برنامه فرهنگی قرار است روز شنبه انجام شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار