همراه اول
6. ارديبهشت 1395 - 10:57   |   کد مطلب: 27103
پاس- خونه به خونه؛جدال سرنوشت/ هواداران به ورزشگاه فراخوانده شدند
تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در یک دیدار سرنوشت‌ساز خانگی به مصاف تیم فوتبال خونه به خونه مازندران می‌رود تا تکلیف خود را مشخص کند.

مهر : تنور مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان امروز با انجام ۱۰ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان داغ می‌شود و دیدارهای بسیار حساس و سرنوشت‌سازی در این هفته برگزار خواهد شد.

لیگ دسته اول فوتبال به اوج حساسیت خود در این رقابت‌ها رسیده است و تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی و جواز صعود به لیگ برتر و تیم‌های انتهای جدول برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مصاف‌های زیبایی برگزار می‌کنند.

در بالای جدول پیکان تهران، ماشین‌سازی تبریز، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، خونه به خونه مازندران، مس رفسنجان و نفت آبادان تیم‌هایی هستند که از شانس‌های صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان به شمار می‌آیند و در ۴ هفته باقی‌مانده برای صعود برابر یکدیگر می‌جنگند.

در پایین جدول تیم‌های پارسه تهران، گیتی پسند اصفهان، شهرداری اردبیل، پاس همدان، فولاد یزد و داماش گیلان تیم‌هایی هستند که از جدی‌ترین کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم به‌حساب می‌آیند که برای بقا جنگ سختی را برابر یکدیگر رقم خواهند زد.

لیگ دسته اول فوتبال به اوج حساسیت‌ها رسیده است

رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال کشور در این فصل در یک گروه ۲۰ تیمی برگزارشده که بنا بر تصمیم سازمان لیگ در فصل آینده با ۱۸ تیم برگزار خواهد شد بر این اساس در این فصل ۵ تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد و ۳ تیم ابتدای جدول جواز صعود به لیگ برتر را به دست خواهند آورد.

در بین تیم‌هایی که به‌نوعی فانوس به دستان لیگ دسته اول فوتبال هستند نام تنها نماینده فوتبال همدان یعنی پاس به چشم می‌خورد که کار بسیار سخت و دشواری در دیدارهای پیش رو برای بقا در پیش دارد.

تیم فوتبال پاس همدان در این فصل یکی از پرفراز و نشیب ترین فصل‌های خود را تا به این لحظه در لیگ دسته اول فوتبال را پشت سر گذاشته است و ازنظر تغییر و تحولات در روی نیمکت مربیگری و مدیریت نیز رکورددار بوده است.

داوود مهابادی، رضا طلایی منش و در حال حاضر اکبر محمدی مربی‌های پاس در طول این فصل بوده‌اند همچنین بر روی صندلی مدیریت نیز بهرام یدی، حسن عزیزی، محمد عیوقیان و در حال حاضر عبدالحمید رمضانی در سمت مدیریت در تیم پاس فعالیت می‌کردند.

تیمی که در ابتدای فصل با داعیه صعود به لیگ برتر بسته‌شده بود حالا باید در انتهای فصل برای فرار از سقوط دست‌وپا بزند این شرایط برای هواداران و دوستداران تیم فوتبال پاس بسیار تلخ و دشوار است.

در هفته گذشته پاسی‌ها علی‌رغم بازی زیبایی که در لحظات پایانی برابر نفت در آبادان انجام دادند با نتیجه ۲ بر یک برابر این تیم آبادانی تن به شکست دادند تا امیدهای پاس برای بقا کمرنگ‌تر از گذشته شود و شرایط این تیم در ۴ بازی باقی‌مانده دشوارتر شود.

پاسی‌ها امروز میزبان تیم قدرتمند و مدعی خونه به خونه مازندران هستند این دیدار یکی از زیباترین دیدارهای این هفته از لیگ دسته اول فوتبال خواهد بود در دو طرف میدان دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و همین موضوع این دیدار را بسیار جذاب خواهد کرد.

غنی و فقیر لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر می‌روند

خونه به خونه که از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر است برای اینکه این شانس را از دست ندهد و تمام هزینه‌های هنگفتی که در این فصل برای صعود این تیم به لیگ برتر گذاشته‌شده است به باد فنا نرود باید در این دیدار با دست‌پر از میدان مسابقه خارج شود.

تیم خونه به خونه مازندران از بازیکنانی صاحب نامی همچون محمد غلامی، علیرضا نظیف کار، هادی شکوری، میرهانی هاشمی و منصور تنهایی که سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری را نیز دارند سود می‌برد و به‌نوعی این تیم برای صعود به لیگ برتر بسته‌شده است.

بر روی نیمکت مربیگری این تیم نیز مربی باتجربه‌ای می‌نشیند؛ حمید درخشان با کارنامه درخشانی که در فوتبال ایران دارد این بار مأمور به صعود خونه به خونه به لیگ برتر شده است، همچنین علی کریمی شماره ۸ جادویی ایران نیز به‌عنوان مشاور مدیرعامل خونه به خونه در این تیم فعالیت می‌کند.

تیم فوتبال پاس همدان نیز در این دیدار چیزی برای از دست دادن ندارد و باخت در این دیدار می‌تواند کاری پاسی‌ها را برای بقا دشوارتر از گذشته کند به همین علت بازیکنان و کادر فنی این تیم با جان‌ودل برای کسب امتیاز در این دیدار خواهند جنگید.

قبل از این دیدار تیم فوتبال پاس همدان در این هفته به دیدار امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در همدان رفتند تا با روحیه بهتری برای این دیدار آماده شوند همچنین برای جذب هوادار در این بازی نیز مدیریت این تیم برنامه‌های ویژه‌ای را انجام داده است و به‌نوعی همدان برای کسب امتیاز در این دیدار حساس یکپارچه‌شده است.

و به‌طورقطع تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به‌هیچ‌وجه کار آسانی برابر پاس نخواهد داشت و انتظار دیداری نزدیک و حساس در این بازی می‌رود شاید بر روی کاغذ پاس در این بازی شانسی برای کسب امتیاز نداشته باشد اما واقعیت چیزی نیست که نوشته می‌شود.

در این هفته یکی از دیدارهای حساسی که تیم فوتبال پاس به نتیجه آن دل‌بسته است دیدار تیم فوتبال داماش گیلان و فولاد یزد است دو تیم ۳۴ امتیازی که در جدول رده‌بندی پایین پاس قرار دارند و کسب تساوی این دو تیم بهترین نتیجه به سود پاس خواهد بود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم بعد از پایان هفته سی و پنجم و نتایج به دست آماده جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی چه تغییراتی خواهد کرد.

تمام دیدارهای باقی‌مانده برای پاس حکم فینال را دارد

در حال حاضر تیم فوتبال پاس همدان با ۳۵ امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و حریف این هفته پاسی‌ها تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با ۵۴ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد دو تیم که یکی برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم و دیگری برای صعود به لیگ برتر می جنگ‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و عضو هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به حساسیت‌های دیدار پاس و خونه به خونه مازندران اظهار داشت: تیم فوتبال پاس تا پایان لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان ۴ فینال حساس برای بقا دارد که دیدار برابر خونه به خونه یکی از این فینال‌هاست.

رسول منعم افزود: تیم فوتبال پاس همدان در دیدارهای گذشته با عملکردی که برابر حریفان خود داشته است نشان داده که شایسته بقا در لیگ دسته اول است.

وی بابیان آنکه همه برای این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد، گفت: هواداران و مردم فوتبال دوست همدان در این دیدار حساس باید برای حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حاضر شوند تا بتوانیم با حمایت و تشویق آن‌ها پاس را حفظ کنیم.

منعم عنوان کرد: در حال حاضر اتحاد و همدلی خوبی بین اعضای تیم فوتبال پاس و تمامی مسئولان برای این موضوع به وجود آمده و همه خواستار بقا پاس هستند.

قائم‌مقام تیم فوتبال پاس همدان نیز با اشاره به حضور هواداران گفت: با آموزش‌وپرورش استان برای اینکه دانش آموزان بتوانند از این دیدار دیدن کنند مکاتباتی داشته‌ایم.

محمدتقی رحیمی افزود: همچنین تبلیغات خوبی را در سطح شهر انجام داده‌ایم و تمام تلاش ما این است که بیشترین استقبال برای این بازی حساس صورت گیرد.

وی با اشاره به مشوق‌های این بازی بیان کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرعه‌کشی‌ای را برای حاضران در این مسابقه در نظر گرفته‌ایم.

قائم‌مقام تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: ۳ دستگاه دوچرخه و چندین جوایز دیگر در بین دونیمه تیم فوتبال پاس همدان و خونه به خونه مازندران بین هواداران قرعه‌کشی می‌کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و پنجم دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان خونه به خونه مازندران است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار