همراه اول
9. ارديبهشت 1395 - 11:16   |   کد مطلب: 27123
پاس در وضعیت مرگ و زندگی نیاز به حمایت مضاعف مسئولان دارد
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: طی دو هفته اخیر اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و هواداران به نسبت گذشته بی‌نظیر بوده اما برای ایجاد شرایط بهتر نیاز است مسئولان به عنوان حلقه سوم اتحاد و همدلی، تیم را مورد حمایت جدی قرار دهند.

به گزارش همدان ورزش ؛ "عبدالحمید رمضانی" اظهار کرد: تیم پاس برای بقا در لیگ یک مسیر مرگ و زندگی را سپری می‌کند و اگر در این سه بازی پیش رو فضای حمایتی پررنگ‌تر از قبل نباشد، شرایط سخت‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: حمایت‌های استاندار، مسئولان اجرایی استان به‌ویژه مدیرکل ورزش و جوانان از تیم پاس قابل تقدیر است اما نیاز به حمایت بیشتر داریم تا در این سه بازی بتوانیم پاس را از خطر سقوط نجات دهیم.

وی اضافه کرد: در سه بازی پیش رو اتفاقات زیادی به‌ویژه در خارج از زمین ممکن است، به وجود بیاید و باید تمام جوانب را درنظر گرفت.

رمضانی افزود: روز گذشته نیز نشستی با کمیته صیانت فدراسیون فوتبال برگزار کردیم تا نسبت به حساسیت سه بازی پیش رو و احتمال هرگونه رفتار ناجوانمردانه نظارت دقیق صورت بگیرد.

وی با اشاره به اعتراض صورت گرفته نسبت به قضاوت داور بازی پاس مقابل خونه به خونه بابل در نشست با کمیته داوری گفت: کمیته داوری فدراسیون قول همکاری لازم در جهت استفاده از داوران باتجربه و خوشنام لیگ برتری برای قضاوت در دیدارهای باقی مانده شد.

وی افزود: ما در این سه بازی پیش رو جای اشتباه نداریم و امیدوارم تلاش اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان در این سه بازی جواب مثبت بدهد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار