همراه اول
11. ارديبهشت 1395 - 9:06   |   کد مطلب: 27125
دامنه و ارتفاعات پرتردد کوهستان الوند همدان با اقدام هماهنگی از سوی هیات ورزش های همگانی استان و مشارکت اداره کل حفاظت از محیط زیست ، اعضای تشکل های مردم نهاد محیط زیست، کوهنوردان و جمعی از رانندگان خودروهای مسابقه ای دو دیفرانسیل، دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه پاکسازی شد.

به گزارش همدان ورزش ؛ رئیس کمیته محیط زیست و توسعه پایدار هیئت ورزشهای همگانی همدان در این باره گفت: این برنامه کوهنوردی خانوادگی و پاکسازی کوهستان به مناسبت هفته سلامت و روز ملی خلیج فارس با مشارکت ورزشکاران و اعضاء کمیته های مختلف هیئت ورزشهای همگانی شامل محیط زیست و توسعه پایدار، گردشگری ورزشی، پیلاتس، ورزش صبحگاهی، فیتنس و ...، معاونین، کارشناسان و محیطبانان اداره کل حفاظت محیط زیست همدان ، انجمن هستی سازان الوند، کوهنوردان، جمعی از رانندگان دو دیفرانسیل همدان،دانشگاهیان و دیگر اقشار جامعه برگزار شد.
علیرضا گروسین افزود: به شرکت کنندگان این مراسم کیسه زباله و دستکش اعطا شد و در نهایت زباله های جمع آوری شده توسط خودروهای آفرود (دو دیفرانسیل) به میدان گنجنامه انتقال یافت.
وی اضافه کرد: همچنین در این مراسم 85 نوع جایزه به قید قرعه از سوی هیات ورزش های همگانی و اداره حفاظت از محیط زیست استان همدان به شرکت کنندگان اعطا شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پاکسازی از میدان گنجنامه آغاز و تا پناهگاه اول میدان میشان ادامه یافت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار