همراه اول
14. خرداد 1398 - 11:32   |   کد مطلب: 27135
برنامه رژیم چاقی سریع در هفت روز
امیدواریم این رژیم غذایی برای شما ساده باشد و با استفاده از آن بتوانید به راحتی چند کیلو اضافه کنید.

برخی از افراد از لاغری زیاد رنج می برند و دوست دارند در مدتی کوتاه چاق شوند بهتر است قبل از شروع رژیم غذایی چاقی ابتدا با متخصص تغذیه مشورت کنید. در این با یکی از موثرترین برنامه های غذایی رژیم چاقی سریع آشنا خواهید شد.

 

قبل از گرفتن هر نوع رژیم چاقی بهتر است با متخصص تغذیه مشورت کنید.تا ابتدا دلیل چاق نشدن خود را بدانیم و سپس با تشخیص درست به دنبال رژیم های غذایی چاقی موثز و کارآمد باشیم. در ادامه رژیک یک هفته ای چاقی را برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم چاقی سریع بتوانید به راحتی در عرض یک هفته تا چند کیلو چاق شوید.

 

برای تغییر متابولیسم بدن خود به مدت زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به آسانی مایوس نشوید و تا رسیدن به خواسته خود از تلاش دست بر ندارید. راه های چاق شدن بسیاری وجود دارد که رژیم های غذایی یکی از مهمترین و سالم ترین این روش ها می باشند. برای چاق شدن بهتر است در طول روز کالری بیشتر از آن مقدار کالری که بدن روزانه می سوزاند مصرف کنید. پروتئین مصرف کنید بدن شما روزانه به ازای هر کیلو از وزنتان به ۵/۱ گرم پروتئین نیاز دارد. همچنین بدن شما روزانه به مقداری چربی خوب نیاز دارد پس مصرف چربی برای چاق شدن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی ۳ وعده در روز را بهتر است فراموش کرده و در عوض روزانه ۵ تا ۶ وعده کوچک میل نمایید. تا پایان با مطالعه رژیم چاقی سریع در هفت روز همراه ما باشید.

 

برنامه رژیم چاقی سریع در هفت روز

در این مطلب یک رژیم چاقی سریع هفت روزه را به طور کامل و جامع با جزییات برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم غذایی برای شما ساده باشد و با استفاده از آن بتوانید به راحتی چند کیلو اضافه کنید.

 

روز اول

در اولین روز اجرای برنامه غذایی رژیم چاقی سریع بهتر است برای صبحانه یک دوم پیمانه جو دو سر خام به همراه یک لیوان شیر بدون جربی، یک دوم پیمانه زغال اخته خشک یا کشمش، یک قاشق سوپ خوری کامل روغن بذر کتان و کمی دارچین میل نمایید. و برای میان وعده یک فنجان شیر بدون چربی، یک عدد میوه بزرگ، یک قاشق سوپ خوری کامل کره بادام زمینی، یک لقمه موزارلا بخورید و برای ناهار ۲ پیمانه کامل سالاد خوشمزه تخم مرغ، ۲ عدد نان پیتا و یک عدد موز میل کنید. برای میان وعده عصر خود یک پیمانه ماست کم جرب، یک پیمانه پنیر محلی بی چربی، یک پیمانه کامل زغال اخته مخلوط با تمشک، ۲ قاشق کامل سوپ خوری پودر سبوس گندم و یک قاشق سوپ خوری عسل و برای شام ۲۰ گرم سالمون، یک عدد سیب زمینی بزرگ، یک پیمانه کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک خورده شود. در آخرین وعده که پس از شام باید صرف شود بهتر است یک دوم فنجان ماست کم چرب، ۳ قاشق سوپ خوری کره بادام زمینی، چند تکه یخ و یک دوم قاشق سوپ خوری عسل را ترکیب نموده و میل نمایید.

 

روز دوم

در دومین روز رژیم چاقی سریع برای صبحانه ۴ عدد کلوچه گندم، ۲ قاشق سوپ خوری شربت افرا، یک پیمانه کامل پنیر محلی با چربی کم و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه و برای میان وعده ساندویچ کره بادام زمینی به همراه موز و عسل، یک عدد موز کامل و دو لیوان کامل شیر بی چربی میل کنید. برای ناهار می توانید پاستای سبزیجات را به همراه یک لیوان دوغ کم نمک بخورید. حال برای میان وعده دوم یک لیوان شیر بدون چربی، یک فنجان میوه یخ زده که هر نوع میوه ای می تواند باشد و دو قاشق سوپ خوری بذر کتان را مخلوط نمایید و میل کنید. در شام حدودا ۲۰۰ گرم سینه بوقلمون، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک پیمانه کامل سبزیجات پخته میل کنید. پس از شام نیز بهتر است پودینگ بخورید.

 

روز سوم

برنامه غذایی افزایش وزن صبح روز سوم برای صبحانه ۲ عدد کلوچه گندم یا جو به همراه پودینگ و برای میان وعده یک لیوان شیر بدون چربی به همراه دو عدد میوه بزرگ میل کنید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن ماهی وپنیربه همراه یک عدد گلابی بخورید شما می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو برش نان غله، حدودا ۱۵۰ گرم تن ماهی، یک ورق پنیر چدار، سس مایونز بدون چربی را به همراه کاهو یا گوجه فرنگی تهیه کنید. برای میان وعده رژیم چاقی سریع, عصر یک لیوان شیر بدون چربی به همراه دو عدد میوه بزرگ و برای شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ میل کنید. پس از شام نیز خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و ۳ عدد میوه بزرگ عالی می باشد.

 

روز چهارم

برای صبحانه در روز چهارم رژیم افزایش وزن سریع، املت سبزیجات که ترکیبی از ۲ عدد تخم مرغ به همراه یک دوم پیمانه پنیر بدون چربی و یک دوم پیمانه سبزیجات می باشد را به همراه دو تکه نان غلات و یک لیوان شیر کم چرب و یک عدد پرتقال میل کنید و برای میان وعده یک عدد تن ماهی، ۲ پیمانه کامل کته با برنج قهوه ای، مقداری سس و یک عدد گوجه فرنگی بخورید. برای ناهار ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را به همراه یک خوشه انگور قرمز نوش جان کنید. برای میان وعده یک لیوان شیر کم چرب به همراه دو پیمانه کامل میوه یخ زده و برای شام ۲۵۰ گرم سینه مرغ، یک پیمانه کلم بروکلی، ۲ پیمانه کامل کته برنج مخلوط شده با حبوبات و پس از شام مخلوطی از پودر پروتئین سویا با شیر را به همراه یک عدد میوه بزرگ میل کنید.

 

روز پنجم

برای صبحانه پنکیک گندم، دو لیوان شیر بدون چربی، یک پیمانه پر زغال اخته یا تمشک تر و تازه برای میان عده یک لیوان شیر کم چرب به همراه دو عدد میوه بزرگ برای ناهار ساندویچ همبرگز و پنیر برای میان وعده یک لیوان شیر بدون چربی به همراه دو عدد میوه بزرگ برای شام یک عدد برگر به همراه یک لیوان دوغ کم نمک و برای آخر شب شیک پروتئین به همراه یک عدد میوه بزرگ میل کنید.

 

روز ششم

برای صبحانه ۴ عدد کامل پنکیک گندم، دو قاشق سوپ خوری شیره افرا، یک لیوان شیر بدون چربی، به همراه یک پیمانه کامل زغال اخته تر و تازه، برای میان وعده ۴ عدد تخم مرغ آب پز، یک پیمانه کامل جوی پخته شده، یک لیوان شیر بدون چربی به همراه یک عدد موز و اندکی دارچین، برای ناهار ۲ پیمانه پاستا به همراه دو قاشق سوپ خوری سس، ۱۵۰ گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج، برای میان وعده یک پیمانه کته به همراه یک دوم پیمانه تن ماهی به همراه یک عدد سیب بزرگ و برای شام ۱۵۰ گرم سینه مرغ، ۲ پیمانه کامل سبزیجات پخته به همراه یک عدد سیب زمینی بزرگ و برای آخر شب می توانید شیک پروتئین مصرف کنید.

 

هفتمین روز و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ترکیبی از دو عدد تخم مرغ، سس، فلفل دلمه ای، پنیر موزارلا را به همراه ۴ عدد ترتیلای گندم و یک خوشه بزرگ انگور، برای میان وعده ترکیب دو پیمانه سبوس جو به همراه ۲ لیوان شیر کم چرب، اندکی دارچین و یک دوم پیمانه کشمش، برای ناهار ۲ تکه نان با ۱۵۰ گرم همبرگر، ۲ تکه پنیر کم چرب، گوجه فرنگی، کاهو و خردل، سبزیجات پخته، یک لیوان دوغ با نمک کم، برای میان وعده ۳ عدد ساندویچ کره بادام زمینی به همراه موز و یک پیمانه کامل سوپ لوبیا قرمز، شام ۱۵۰ گرم تن ماهی، یک پیمانه پاستا، یک فنجان سس، کلم بروکلی بخارپز شده، دوغ کم نمک، و بعد از شام شیک پروتئین میل نمایید.

 

آرگا

دیدگاه شما

آخرین اخبار