همراه اول
15. ارديبهشت 1395 - 15:47   |   کد مطلب: 27150
پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» بر روی دستان مردم قدرشناس همدان تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش در گلزار شهدای شهر همدان به خاک سپرده شد.

به گزارش همدان ورزش؛ پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» صبح چهارشنبه با حضور جامعه ورزش و جوانان مسئولان سیاسی، امنیتی و انتظامی استان، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان از میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تا گلزار شهدای این شهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین دفاع مقدس در این مراسم گفت: رشادت ها و کارهای بزرگ شهیدشمسی پور در تفحص شهدا ماتدگار است.

سردار سیدمحمد باقرزاده با بیان اینکه استان همدان ۷ شهید تفحص تقدیم انقلاب کرده است، گفت: همدان بعد از تهران دومین استانی است که بیشترین شهدای تفحص را تقدیم انقلاب کرده است.

وی ولایتمداری مردم همدان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم همدان در تشییع سردار همدانی ولایتمداری خود را نشان دادند و رهبر انقلاب نیز از مردم همدان قدردانی کردند.

سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان و یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، رئیس دوچرخه سواری و تیراندازی استان، مربی فوتبال، مدیرعامل باشگاه فجر، سرپرست کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری، سرپرست باشگاه پاس همدان و مسئول بسیج ورزشکاران همدان بود که ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵ طی عملیات جستجوی شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.

شهید شمسی‌پور متولد ۱۳۴۵ در استان همدان بود و رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان و رئیس تربیت بدنی سپاه این استان را در کارنامه دارد.

از این شهید والامقام دو فرزند دختر و پسر به‌یادگار مانده است.

لازم به یادآوری است: مراسم یادبود سردار شهید علیرضا شمسی‌پور امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه امام(ره) شهر همدان برگزار می‌شود

دیدگاه شما

آخرین اخبار