همراه اول
18. ارديبهشت 1395 - 10:36   |   کد مطلب: 27159
نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: در حال حاضر 98 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان برای علاقه مندان به ورزش فعال است.

به گزارش همدان ورزش؛ نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان افزود: از این تعداد ایستگاه فعال، 47 ایستگاه در بخش بانوان راه اندازی شده  که در مجموع 22ايستگاه در همدان و 25ايستگاه صبحگاهی در  شهرستانها و 4 ایستگاه عصرگاهی برای این قشر ورزشکار ایجاد شده است.
وی بیان داشت: 30 مربی ورزش صبحگاهی در همدان هستند که از این تعداد 22 نفر به صورت ثابت و فعال کار برگزاری و آموزش در ایستگاه های صبحگاهی را برعهده دارند.
نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان اضافه کرد: هم اکنون بیش از 10 هزار ورزشکار زن در رشته های مختلف ورزش های همگانی به صورت سازمان یافته فعالیت دارند ضمن اینکه 500 هزار نفر از جمعیت استان نیز به صورت آزاد در همایش ها و رویدادهای ورزش های همگانی حضور می یابند.
روحی به فعالیت بانوان با استفاده از تجهیزات ورزشی نصب شده در پارک های همدان اشاره کرد و گفت: نصب تجهیزات ورزشی در پارک ها با استقبال بسیار خوبی بانوان همراه شده است.
نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان در ادامه گفت: هم اکنون 18 شهرستان تحت پوشش هیات ورزش های همگانی قرار دارند و ضمن اینکه در هر شهرستان مسیر تندرستی احداث شده است.
وی افزود: همچنین  با برگزاری 30 کلاس مربیگری طی سال قبل در رشته هایی نظیر پیلاتس، آمادگی جسمانی، دانش افزایی و ارتقا سطح یوگا، ورزش های آبی، پرتوا، طناب کشی، ایروبیک و سایر رشته های زیر مجموعه توانسته ایم به تعداد ورزشکاران اضافه کنیم.
وی بیان داشت: در حال حاضر 31 کمیته فعال زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی استان همدان است و طی یکسال اخیر 40 نشست پیرامون کیفی سازی و برگزاری منظم برنامه ها داشته ایم که البته سال قبل 169 مورد همایش متنوع و 241 مسابقه و جشنواره رشته های زیرمجموعه همگانی برگزار کرده ایم.
وی با اشاره به افتخارات ارزنده کسب شده توسط بانوان ورزشکار عضو هیات همگانی استان گفت: در بخش یوگا توانستیم عنوان سومی کشور را کسب کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار