همراه اول
18. ارديبهشت 1395 - 11:53   |   کد مطلب: 27162
انا لله و انا الیه راجعون ...
چگونه باور کنیم پر کشیدنت را؟!
چگونه باور کنیم پر کشیدنت را؟!
خبر کوتاه بود و تنها یک عکس: حاج علی: شهادتت مبارک!

چگونه باور کنیم پر کشیدن علیرضا شمسی‌پور را؟! اصلا چه کسی می‌تواند باور کند؟ احمد جمشیدیان باور کند؟ هادی بلوری که 10 سال افتخار شاگردی‌‌اش را داشت باور کند؟ مه لقا جام‌بزرگ چگونه در باور خود بگنجاند؟ دوچرخه سواران؟ اصلا ما ورزشی نویسان که هزار و یک خاطره خوب با مرد مهربان ورزش شهر داشتیم چگونه باور کنیم پرواز ابدی عزیز سفر کرده‌مان را؟!
خبر برای ما تلخ بود و شاید غیرقابل تحمل. علیرضا شمسی‌پور، مرد اخلاق و اسطوره ورزش همدان به آرزوی خود رسید وبه درجه رفیع شهادت نائل شد.
همان مردی که در دهه 70 هدایت تیم فجرسپاه همدان را بر عهده داشت و بازیکنان ارزنده‌ای چون احمد جمشیدیان و هادی بلوری، هرچه دارند مرهون زحمات علیرضا شمسی‌پور است. بابک صمدیان، حمید سراجچی، علی قربانی و چندین و چند بازیکن دیگر همدان که افتخار شاگردی علیرضا شمسی‌پور را داشته‌اند امروز بیش از همه زانوی غم بغل گرفته‌اند.
شمسی‌پور بعد از مربی‌گری در تیم فجرسپاه همدان که با مدیرعاملی سرهنگ احمد صابری همراه بود و دورانی درخشان برای فوتبال همدان تلقی شد، مربی‌گری در تیم‌های منتخب رده‌های سنی همدان را نیز تجربه و خاطرات خوبی برای فوتبال استان بر جای گذاشت.
بعد از فوتبال و بنا به دلایلی، علیرضا شمسی‌پور سکان کار در دوچرخه‌سواری همدان را بر عهده گرفت. او 20 سال رئیس هیات دوچرخه سواری همدان بود که این مدت یک رکورد جالب به حساب می‌آید. 
قطع به یقین سرهنگ دوست داشتنی ورزش به قدری موفق بوده که 20 سال در سمت ریاست دوچرخه سواری همدان فعالیت داشت. شهید مدافع حرم روز جدایی خود از جمع دوچرخه سواران گفت: هیات دوچرخه سواری را به مانند فرزند خود دوست داشتم چون از بدو تولد این هیات را در اختیار گرفتم و امروز که به 20 سالگی خود رسیده بسیار فعال و افتخار آفرین شده است.
علیرضا شمسی‌پور در مقطعی کوتاه و به مدت 6 ماه بعد از عباس صوفی، سرپرست مدیرعاملی پاس همدان هم بود.
سال 92 اما رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در حکمی علیرضا شمسی‌پور را به سمت سرپرستی کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری منصوب کرد تا این مدیر پرتلاش در این قسمت نیز خدمات ارزشمندی به منصه ظهور بگذارد.
شهریور ماه 92 اما شمسی‌پور در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی همدان شرکت و با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد. مه لقا جام‌بزرگ تیرانداز شماره یک استان همواره از او به عنوان مدیری پرتلاش یاد می‌کرد.
روزی که شمسی‌پور رئیس هیات تیراندازی همدان شد شاید در مجمع انتخاباتی حتی یک نفر هم فکر نمی‌کرد که اسطوره اخلاق، روزی ما و اهالی ورزش را تنها خواهد گذاشت.
شهادتت مبارک اسطوره اخلاق و ورزش.......
حامد صیفی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار