همراه اول
18. ارديبهشت 1395 - 12:07   |   کد مطلب: 27167
آخرین دور افتخار شهید شمسی پور در ورزشگاه قدس
خداحافظ سردار....
پیکر مطهر شهید علیرضا شمسی پور با حضور گسترده جامعه ورزش و مردم شهید پرور همدان در ورزشگاه شهدای قدس تشییع شد.

به گزارش همدان ورزش؛ پیکر پاک سردار شهید علیرضا شمسی‌پور که روز گذشته در حین عملیات تفحص شهدای والفجر ۴ در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق براثر انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد عصر امروز سه‌شنبه ۱۴اردیبهشت‌ماه وارد شهر همدان شد و پس از استقبال مردم شهید پرور همدان در ورزشگاه شهدای قدس تشییع گردید.
علاقمندان به ورزش و شهید شمسی پور از شهرهای مختلف استان همدان خودشان را به استادیوم شهدای قدس رسانده بودند تا مراسم تشییع و وداع با این شهید بزرگوار حضور داشته باشند.
تمام خیابان‌های اطراف ورزشگاه و خیابان پاستور مملو از جمعیت بود که این موضوع نشان دهنده حضور پر تعداد مردم و علاقمندان به این شهید بزرگوار در این مراسم بود.
ساعت 19، پیکر مطهر شهید وارد ورزشگاه قدس شد و حاضران در ورزشگاه با ذکر صلوات و لبیک یا حسین پیکر مهر این شهید بزرگوار را دور تا دور این ورزشگاه چرخاندند تا آخرین وداع با مرد همیشه خندان ورزش استان رقم بخورد.
رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان، رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس، اسکندری مدیرعامل باشگاه شهرداری ، روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی، معاونین و کارکنان اداره ورزش و جوانان، بسیجیان ورزشکار، اعضای تیم های فوتبال پاس و شهرداری همدان ، اعضای شورای شهر همدان، مربیان ، داوران ، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش افراد حاضر در مراسم بودند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار