همراه اول
18. ارديبهشت 1395 - 12:12   |   کد مطلب: 27169
شهادت و از خودگذشتگی مدال افتخاری است که خداوند متعال نصیب انسان‏های پاک و بی‏آلایش می‏نماید؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند.

روزها و سال¬ها می گذرد، چهره زمانه و زمینیان به دست تقدیر ابتلا آفرین، زوال و تغییر می¬پذیرد و غبار گذر تاریخ، خاطره ها را تیره و کم فروغ می-سازد اما خاطره¬ی سرافرازی ها و جانبازی های خدای مردان کفر ستیزی که دل به معبود سپردند و پیمان ازلی نثار کردند از دل¬های اهل ایمان و خاطره-ی اهل آسمان سترده نمی¬گردد. فصل شهیدان و عصر ایثارگران چون برگی جاودانه و زرین تا ابد در کتاب زندگی ماندگار و مایه مباهات بهشتیان خواهد بود. ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون دلاوری¬ها، جان فشانی ها و ایثارگران دریادلی است که که گران¬بهاترین گوهر عمر را بر طبق اخلاص نهاده و از عزت و آزادگی میهن پاسداری نموده و این گونه در پیشگاه باری تعالی سربلند و سرافراز می گردند و اما امروز بسیجیان نیک آوازه و بلندنظر سرزمین گهربار ایران، رهروان و پویندگان راه سرخ سرور آزادگان جهان و امام شهیدان و پیرو طریق حق و حقیقت هستند.
آنان که در عرصه¬های مقدس حقانیت مقصود خویش را به جهان اثبات کردند و اکنون با خلوص نیت و صداقت آسمانی در تمامی عرصه¬ها به مجاهدت می¬پردازند. 
در این میان قهرمانان ورزشکار بسیجی نیز با ایمان و انگیزه همیشه حاضر میدان های ملی بوده و با حضور خود در تمامی عرصه های کشور نقشی ماندگار از خود برجای می نهند. همچنان که در سرزمین عزیزمان شهدای ورزشکار کم نیستند قهرمانانی که در عرصه ورزش درس زندگی و از خودگذشتگی آموخته اند.از این رو به رسم سپاس از آن یادگاران و تمامی بسیجیان که برای ایران و ایرانی غرور و بالندگی به ارمغان آورده و می¬آوردند، قدردانی نموده و خاطره دلاورمردی¬های این عزیزان را که خود الگویی بی بدیل هستند، ارج نهاده و شهادت سردار علی رضا شمسی پور را به خانواده محترم و تمامی هم میهنان و به خصوص بر جامعه ورزش کشور تبریک وتسلیت عرض می نمایم. 

وزارت ورزش و جوانان

 
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار