همراه اول
18. ارديبهشت 1395 - 13:20   |   کد مطلب: 27172
به همت جامعه ورزش استان برگزار می شود:
برگزاری مراسم شب هفت سردار شهید شمسی پور در روز دوشنبه
مراسم هفتم سردار شهید علیرضا شمسی پور روز دوشنبه با سخنرانی دکتر امینی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

به گزارش همدان ورزش؛ حمدالله چاروسایی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید شمسی پور گفت: سردار علیرضا شمسی پور از ورزشکاران، و مربیان به نام ورزش استان بود که در رشته های همچون فوتبال، تیراندازی، دوچرخه سواری و شنا و غواصی صاحب عنوان و تخصص بود و بیش از بیست از عمر گرانبهای خود را در عرصه مدیریت هیات دوچرخه سواری استان سپری کرد و از سال 92 نیز ریاست هیات تیراندازی را برعهده گرفت و در مجموع ایشان حق عظیمی بر گردن ورزش استان دارند.

وی افزود: به همین منظور و با همت اداره کل ورزش و جوانان استان و جامعه ورزش همدان مراسم هفتم سردار شهید علیرضا شمسی پور با سخنرانی دکتر امینی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: این مراسم از ساعت 10 الی 12 روز دوشنبه بیستم اردیبهشت 1395 با حضور خانواده این شهید بزرگوار، مسولین استانی و کشوری ، خانواده معزز شهدا و خانواده بزرگ ورزش استان در مسجد مهدیه همدان برپا می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار