همراه اول
18. ارديبهشت 1395 - 13:35   |   کد مطلب: 27174
تاکید رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:
ضرورت تقویت و گسترش ورزش محلات اولویت برنامه های ورزشی شهرداری
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت : تقویـت و گسترش ورزش محلات باید در اولویت برنامه های ورزشی مدیریت شهری همدان قرار گیرد.

به گزارش  همدان ورزش؛ علی رضایی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که با موضوع بررسی مشکلات ورزش محلات برگزار شد با تاکید بر این موضوع اظهار کرد : ورزش محلات نقش موثری در تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دارد و یکی از سیاست های درست شورای اسلامی دور چهارم تقویت روزش محلات در رشته های مختلف است.

رضایی ورزش محلات را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و اضافه کرد : یکی از امکانات مناسب این ورزش سرمایه گذاری برای آینده است که در استعدادیابی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود : سازمان فغرهنگی ورزشی در شهرداری باید در تامین امکانات مورد نیاز ورزش محلات اهتمام لازم را داشته باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا ادامه داد: ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی یکی از نیازهای اساسی قشر جوان و نوجوان است که به طور قابل توجهی موجب کاهش بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی است.

علی رضایی تاکید کرد  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان باید براساس برنامه تدوین شده به ورزش محلات بها داده و توجه بیشتری داشته باشد و در کنار برنامه های ورزشی برنامه های فرهنگی هم لحاظ کند.

رییس کمیسیون برناه بودجه و حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه تقویت ورزشی محلات و قهرمانی را ضروری دانست و گفت : در تقویت ورزش قهرمانی مستلزم این است که شهرداری توان آنرا داشته باشد.

حسن قراباغی عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان درخصوص وزرزش محلات را قابل تقدیر برشمرد و افزود : لازم است این سازمان برای تقویت ورزش محلات حمایت شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار