همراه اول
19. ارديبهشت 1395 - 10:03   |   کد مطلب: 27188
دیدار صمیمانه مدیر کل اداره ورزش و جوانان با والیبالیست المپیکی همدان
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در آستانه اعزام تیم ملی والیبال مردان ایران به مسابقات کسب سهمیه المپیک با آرمین تشکری و کادرفنی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

قرار است تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه راهی پاریس شود تا در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه برود.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پایان تمرین عصر روز چهارشنبه اسامی 14 بازیکن را برای حضور در این اردوی برون مرزی و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فرانسه انتخاب کرد که خوشبختانه در بین این نفرات نام آرمین تشکری والیبالیست خوب استان نیز دیده می شود.

در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه المپیک و دیدار دوستانه برابر فرانسه، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران ضمن ملاقات با محمدرضا داورزنی رييس فدراسیون والیبال از نزدیک با ملی پوشان اعزامی به این رقابتها دیدار و گفتگو کرد و با مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون در خصوص وضعیت جسمانی و روحی آرمین تشکری و آخرین وضعیت این والیبالیست همدانی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک رایزنی های خود را انجام داد.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که والیبال یکی از موفق ترین رشته های ورزشی کشور است اظهار کرد: با توانایی و پتانسیلی که والیبالیست های کشورمان دارند، بسیار امیدواریم که علاوه بر کسب سهمیه، در رقابت های المپیک نیز به جایگاه ارزنده ای نیز دست یابند.
گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه بازدید خود با حضور در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی با دبیر فدراسیون قایقرانی پیرامون آخرین وضعیت قایقرانان همدانی دیدار و گفتگو کرد و از وحید مرادی و مسئولا فدراسیون خواست تا فدراسیون حمایت های بیشتری را از ورزشکاران همدانی صورت دهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار