همراه اول
19. ارديبهشت 1395 - 13:33   |   کد مطلب: 27192
محمد محمدی‌سروش قهرمان کشتی نوجوانان ناشنوایان جهان شد
رئیس هیأت کشتی شهرستان نهاوند با بیان این خبر گفت: وعده داده بودیم که با برنامه‌ریزی و حمایت از کشتی شهرستان، 2 ساله جهانی شود. امروز هم شاهد کسب مدال طلای محمدی‌سروش هستیم.

به گزارش همدان ورزش؛  حجت‌الاسلام گودرز سیفی در جمع مربیان کشتی شهرستان بیان كرد: با تلاش مربیان و اجرای اصولی برنامه‌هایی که برای رشد کشتی شهرستان طراحی کردیم توانستیم یک‌بار دیگر در وزن ۴۶کیلوگرم یک مدال طلای با ارزش را از مسابقات ناشنوایان نوجوانان جهان کسب کنیم.
وی امید دارد که در سال‌های آینده تعداد این مدال‌ها افزایش یابد.
سیفی بیان کرد: بیشتر برنامه‌های هیأت کشتی شهرستان آموزش نونهالان و اهمیت به کشتی پایه شهرستان بوده و قطع به يقين در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش و کسب بیشتر مدال‌های جهانی در کشتی شهرستان خواهیم بود.
رئيس هیأت کشتی نهاوند تقدیر از قهرمانان و حمایت از آنها را پس از کسب مدال مهم دانست و گفت: نباید یک قهرمان پس از کسب مدال به حال خود رها شود. تازه این استعداد شکوفا شده و باید بهتر و بیشتر تمرین کند و با برنامه‌ریزی‌های اصولی راه قهرمانی را برای این استعدادهای کشتی استان در سال‌های آینده هموارتر کرد.
وي در پايان بيان كرد: خوشحالم که در روز استقبال از محمد محمدی‌سروش قهرمان جهان دوباره شاهد حضور مردم فهیم شهرستان در این مراسم بودیم و آنها با کشتی آشتی کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار