همراه اول
21. ارديبهشت 1395 - 9:39   |   کد مطلب: 27202
در سلسله مراسمات سردار شهید علی رضا شمسی پور محقق شد :
حضوری از جنس وفاداری ، توسط تیراندازان همدانی و خانواده ورزش استان
هیئت تیراندازی استان همدان در غم از دست دادن سردار شهید علیرضا شمسی‌پور همراه با خانواده ورزش استان هم قدم بودند و وفاداری خود را ثابت کردند .

به گزارش همدان ورزش ؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول بسیج ورزشکاران همدان، صبح ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵ در جریان تفحص شهدا در ارتفاعات کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر اصابت مین والمری به درجه رفیع شهادت نائل شد. او متولد ۱۳۴۵ در استان همدان است. همچنین رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان و رئیس تربیت بدنی سپاه این استان بود که حالا پنجاه و دومین شهید تفحص لقب گرفته است. از این شهید والامقام دو فرزند دختر و پسر به‌یادگار مانده است.

فعالیت و استقبال از پیکر پاک این شهید توسط ورزشکاران همدانی بالاخص فوتبالی‌ها اسبق و موسپید، دوچرخه‌سواران، دوومیدانی‌کاران و تیراندازان و هیأت‌های رزمی به خصوص جودوکاران و هیدت تیراندازی استان حضور پررنگی داشتند تا به همه بگویند؛ ورزشکاران قدرشناس شهدا هستند و اخلاق و منش ورزشی هنوز در بین اهالی ورزش زنده است.

در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار باز هم شاهد حضور چشمگیر و پررنگ اهالی ورزش بودیم تا در آخرین لحظات در کنار مزار «علی آقا» تسلای خانواده‎اش باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار