همراه اول
25. ارديبهشت 1395 - 11:51   |   کد مطلب: 27236
تیم ملی امید کوهنوردی کشورمان با همراهی چهار تن از ورزشکاران و افتخار آفرینان همدانی در قالب ورزشکار ، سرپرست و مربی جهت صعود به قله کازبک مرتفع ترين کوه گرجستان به ارتفاع 5047 متر اعزام شد و روز ۵ شنبه در روستای کازبکي مستقر گردید.

به گزارش همدان ورزش ؛ تیم ملی امید کوه‌نوردی کشورمان متشکل از ۱۳ پسر و ۴ دختر از ۱۲ استان پس از پشت سرنهادن ۱۰ مرحله اردوی تدارکاتی از جمله حضور درکمپ اتحادیه جهانی کوه‌نوردی بیست و دوم اردیبهشت ماه«ایران» را به مقصد کشور «گرجستان» جهت صعود به قله «کازبک» از مرز زمینی ترک نمود. این برنامه ۱۰ روز به طول خواهد انجامید. 
تیم ملی امید کوهنوردی کشورمان با همراهی چهار تن از ورزشکاران و افتخار آفرینان همدانی در قالب ورزشکار ، سرپرست و مربی جهت صعود به قله کازبک مرتفع ترين کوه گرجستان به ارتفاع 5047 متر اعزام شد و روز ۵ شنبه در روستای کازبکي مستقر گردید. این تیم، جمعه صبح از روستای کازبکی به سمت پناهگاه حرکت می كند و در صورت مساعد شدن هوا شنبه صبح راهی قله خواهد شد.
اسامی نفرات همدانی شرکت کننده در این صعود عبارتند از جلال چشمه قصابانی تنها ایرانی دو بار فاتح اورست (مسئول فنی تیم) حمید آسیابان (سرپرست تیم )بهنام جدائیان (مربی ) و مرتضی نعمتی کوهنورد عضو تیم .
هیئت کوهنوردی استان همدان برای یکایک اعضای تیم آرزوی سلامتی و موفقیت دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار