همراه اول
4. خرداد 1395 - 9:10   |   کد مطلب: 27323
کلنگ ساخت پیست اسکیت بهار بر زمین زده شد
به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر و طی مراسمی با حضور رییس فدراسیون اسکیت و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان کلنگ ساخت پیست اسکیت بهار بر زمین زده شد.

به گزارش همدان ورزش؛ به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر و طی مراسمی با حضور مرادیان رییس فدراسیون اسکیت ، منعن مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مرادی پناه فرماندار شهرستان بهار ، مجیدی رئیس هیات اسکی استان و تنی چند از مسوولان شهرستان بهار کلنگ ساخت پیست اسکیت بهار بر زمین زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به حضور جوانان و نوجوانان این منطقه ساخت این پیست به نوعی پاسخ به نیازهای حرکتی این افراد است.

وی تصریح کرد : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد و رونق بیش از پیش این رشته در این بخش از منطقه کشور باشیم.

فریبا محمدیان ادامه داد : شهرداری و فرمانداری همدان نیز قول مساعد برای حمایت از ساخت این پیست دادند و امیدواریم در آینده ای نزدیک این پیست پایگاه ویژه ای برای اسکیت در بخش قهرمانی و همگانی باشد.

او یادآور شد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و با اتمام مراحل ساخت پیست شاهد تولد قطبی دیگر در فضای اسکیت کشور و استان خواهیم بود.

گفتنی است پیست اسکیت شهرستان بهار در مساحتی بالغ بر 1800 متر مربع و در فضای استاندارد 30*60 احداث و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و برای ساخت و تکمیل این پیست بیش از یک میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار