همراه اول
4. خرداد 1395 - 11:54   |   کد مطلب: 27327
تیم فوتبال شهرداری‌ همدان با وجود دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور، به مسابقات لیگ دسته دو صعود کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ تیم فوتبال دسته سومی شهرداری همدان توانست با شایستگی جواز صعود به لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران را کسب کند.

هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران با حساسیت بالایی در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد تا چهره‌ 6 تیم صعودکننده به لیگ بالاتر مشخص شود.

از گروه دوم مرحله دوم و در همدان تیم شهرداری که در هفته‌های گذشته با کسب نتایج مطلوب توانسته بود صدرنشینی گروه 9 تیمی را به نام خود ثبت کند در ورزشگاه خانگی خود از تیم امید حسن‌آباد پذیرایی کرد و در پایان توانست با سه گل میهمان خود را بدرقه کند.

در این مسابقه که عصر دیروز در چمن مصنوعی ورزشگاه ملت (سعیدیه) همدان برگزار شد شاگردان هادی گل‌محمدی عطش زیادی برای پیروزی و حفظ صدرنشینی در گروه را داشتند که در نهایت موفق شدند به هدف خود دست پیدا کرده و با شایستگی برنده میدان شوند.

مهدی عسگری یک گل و تیمور شکری دو گل برای شهرداری‌چی‌ها به ثمر رساندند تا با توجه به نتایج سایر تیم‌ها شاگردان گل‌محمدی چهار هفته زودتر از پایان مسابقه جشن صعود به لیگ دسته دوم را در همدان برپا کنند.

در سایر مسابقات این هفته و در دو بازی حساس که نتیجه آنها در صدرنشینی تیم‌ها تأثیر داشت تیم ایرانداد تهران موفق شد دو بر یک تیم همشهری خود استقلال جنوب را از پیش‌ رو بردارد و در ورامین تیم کاوه پارسا توانست با همین نتیجه شهرداری اراک را مغلوب کند.

با این نتیجه شهرداری همدان به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت و با وجود اینکه سه هفته از رقابت‌ها باقی مانده است، اما شهرداری‌چی‌های همدانی جواز صعود به لیگ دسته دوم را به دست آوردند.

شاگردان هادی گل‌محمدی در هفته هفدهم باید در ورامین برابر تیم کاوه پارسا به میدان بروند

دیدگاه شما

آخرین اخبار