همراه اول
7. خرداد 1395 - 9:40   |   کد مطلب: 27332
تجرد و تاهل عامل اصلی سقوط تیم پاس/ درآمدی میلیونی، که هیچ گاه به نوع پرداخت آن پاسخی داده نشد
برخی از مدیران ارشد تیم فوتبال پاس همدان به جای آنکه به فکر راه حل درستی برای برون رفت از بحران ها بیابند مسائلی بسیار خنده دارد را مطرح کرده اند که به نوعی نشان از کوچک بینی آنان دارد.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ این روزها و در پی سقوط تیم فوتبال پاس به لیگ دسته دو فوتبال کشور، در محافل ورزشی کشور به ویژه استان همدان اما و اگرهای بسیاری در مورد علل این رویداد بسیار تاسف بار مطرح می شود.

اما آنچه مسلم است، یک فرد یا یک گروه تنها دلیل این رویداد نمی تواند باشد، چراکه مجموعه ای از مشکلات دست به دست هم دادند تا بتوانند اتفاقی را برای فوتبال همدان رقم بزنند که شاید جبران آن به راحتی و به این زودی ها امکان پذیر نباشد.

برخی از مدیران ورزشی استان بر این باورند که ورزش همدان تنها به تیم فوتبال پاس معطوف می شود و سایر ورزش ها نه بودجه آنچنانی می خواهد و نه حمایت.

از این رو بود که بیشتر سرمایه ورزش همدان به تیم فوتبال پاس اختصاص یافت، تاجایی که سایر رشته های ورزشی که حتی متعلق به خود این باشگاه بودند و با نام این مجموعه به میدان می رفتند نیز یا تعطیل شود و یا امتیاز آن به استانی دیگر فروخته شود، تا شاید بتوان از این طریق و باتزریق پول پاس را از بحران نجات داد.

اما هیچ یک از این راه کار ها نتوانست پاس را از بحران نجات دهد، بلکه باعث گردید تا باور اشتباهی در بین کادر فنی و بازیکنان این تیم مبنی براینکه هرطورکه بازی کنیم بازهم پول هست، به وجود بیاید و به نوعی این افراد را پولکی کند.

پولی که شاید اگر به درستی هزینه می شد شاید توهم بیش از پیش را برای افراد شاغل در این تیم ایجاد نمی کرد و آنها می دانستند که باید بازی خوب انجام دهند تا حقوق خوب در یافت کنند.

در مورد مباحث مالی فوتبال پاس اما و اگرهای بسیاری وجود دارد، اما هیچ گاه شخصی حاظر نشد تا این مشکلات را بازگو کند و مردم و مسئولین را از وقایع مالی تیم با خبر سازد.

روزی یکی از مسئولین ارشد تیم در نشست خبری اینگونه عنوان کرد، که پول های پاس بیشتر خرج خوش گذارنی بازکنان می شود و دیگری خرج پول ها را برای خرید لیدرتماشاچیان عنوان کرد.به هرحال هرکسی که از راه رسید موضوعی را مطرح کرد و حاظر به مصاحبه مستقیم نشد.

یکی از موضوعاتی که در مباحث مالی پاس بسیار توجه مردم و رسانه ها را به خود جلب کرد، حق الزحمه چند ده میلیونی لیدر تماشاگران بود، که این شخص با مدرک زیر دیپلم توانسته بود از این طریق چند ده میلیون تومان پول دریافت کند تا شاید بتواند با شعارهای جذاب خود تماشاگران را طوری راهبری کند که آنها بافریاد های خود بازیکنان را به وجد آورده و نیروی دوچندان به بازیکنان بدهند.

مسائل مربوط به این شخص هم در حاله ای از ابهام باقی ماند، چراکه برخی افراد به دلیل رو شدن دستشان بلافاصله مابحثی دیگر را مطرح کردند تا بتوانند این بحث را بدون کوچکترین مشکلی به حاشیه برده و به نوعی بر روی آن خاک بریزند.

در کنار مسائل مالی یکی دیگر مسائلی که توسط مدیران ارشد این تیم عنوان شد متاهل بودن و مجردن بودن افراد تیم است. در صورتی که مگر به جز این دو حالت شخص می تواند شرایط دیگری داشته باشد؟

این مدیر در آن نشست خبری تقاضا کرد که این موضوع به هیچ عنوان در جایی مطرح نشود و ورزشی نویسان همدانی نیز به دلیل اینکه تیم پاس دچارحاشیه نشود آن را هیچ گاه عنوان نکردند.

اما امروز که دیگر کار از کار گذشته است جای دارد که برخی مباحث از جمله این موضوع به نوعی خنده دار مطرح گردد تا مردم بدانند که تیم پاس بجای آنکه به فکر کادر سازی خوب باشد، دچار چه مسائل بیهوده ای بوده است.

این مدیر ارشد دلیل اصلی افت تیم را تجرد و تاهل بازیکنان عنوان کرد و گفت: آن دسته از بازیکنان که متاهل هستند به فکر همسر و فرزند خویش می باشند و دیگر توجهی به فوتبال ندارند؛ و آن دست از بازیکنانی هم که مجرد هستند به فکر خوشی های دوران جوانی و سپری کردن اوغات با دوستان خود بوده و آن ها هم توجهی به فوتبال ندارند.

حال سوال اینجاست که جناب آقای مدیرمحترم مگر به جز این دوحالت فرد می تواند در شرایطی دیگر نیز قرارداشته باشد؟

جواب این سوال نیز به روشنی معلوم است، چراکه مطرح کردن این موضوع تنها به یک دلیل است، و ان هم پیدا نکردن راه حل درست برای حل مشکلات تیم.

در گزارش های بعدی سعی خواهیم کرد تا با انجام مصاحبه های دقیق، در صورت پاسخ گویی مسئولین مربوطه روشنگری های بیشتری را نسبت به حقایق پنهان این تیم پر حاشیه برای شما مخاطبان فهیم بیان کنیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار