همراه اول
1. تير 1395 - 18:24   |   کد مطلب: 27426
ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک
دکتر گودرزی: با بهترین وضعیت در بازی های ریو حاضر می شویم
دکتر گودرزی: با بهترین وضعیت در بازی های ریو حاضر می شویم
دکتر گودرزی از برگزاری مراسم بدرقه کاروان ایران برای بازی های ریو خبر داد و گفت: ان شاالله در هفته آخر تیرماه تلاش می کنیم این مراسم برگزار شود.

به گزارش همدان ورزش؛ وزیر ورزش و جوانان در دهمین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با تشکر از زحمات کلیه فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: با حمایت مطلوب دولت از کاروان های اعزامی ایران، با بهترین وضعیت فنی و فرهنگی در بازی های ریو حاضر می شویم.

محمود گودرزی با اشاره به زمان کوتاه باقی مانده تا آغاز این بازی ها اضافه کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برای حضوری موفق در این بازی ها وجود دارد و امیدوارم سهمیه ایران از عدد 60 برای المپیک فراتر برود.

وزیر ورزش و جوانان از اعضای ستاد خواست با دقت و وسواس لازم پیگیر مطالبات و نیازهای قهرمانانی که کسب سهمیه کرده اند تا زمان اعزام به بازی ها باشند.

دکتر گودرزی همچنین از برگزاری مراسم بدرقه کاروان ایران برای بازی های ریو خبر داد و گفت: ان شاالله در هفته آخر تیرماه تلاش می کنیم این مراسم برگزار شود.

در این جلسه اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک ، اشرفی دبیر کمیته ملی پارالمپیک، روسای فدراسیون های دو و میدانی و تکواندو گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته برای بازی های المپیک و پارالمپیک ارائه کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار