همراه اول
15. تير 1395 - 10:07   |   کد مطلب: 27540
همدان- ایرنا- عبدالحمید رمضانی مدیر عامل باشگاه پاس در روزهای بلاتکلیفی و نامشخص بودن فعالیت این باشگاه، با نگارش نامه ای خطاب به محمدناصر نیکبخت استاندار همدان خداحافظی کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا مدیرعامل پاس ضمن قدردانی از حمایت هواداران در این نامه با تاکید بر اینکه پس از سقوط تلخ پاس به لیگ دو، پیگیر مباحثی پیرامون تبانی تیم بود گفت: در مدت حضورش در پاس به عشق مردم همدان برای این تیم تلاش کرده است و در این 50 روز اخیر حتی با اتوبوس عمومی و برای پیگیری امور مربوط به فدراسیون مسیر همدان تا تهران را پیموده است.
وی در این نامه اشاره کرد که بارها خواستار تشکیل نشست هیات مدیره بوده و به این درخواست توجهی نشده است و چنانچه در ادامه بخواهند، بازهم خدمتگذار پاس خواهد بود.
رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به این نکته اشاره کرد که در این مدت بدون دریافت ریالی از باشگاه پاس، به امور این باشگاه رسیدگی کرده است و در فضای فعلی صلاح بر رفتن بود.
وی افزود: البته نگارش این نامه به معنای قطع همکاری نیست و اگر مسئولان تکلیف تیم را روشن کنند حاضر است با قدرت و توان بیشتر برای بازگشت پاس به موفقیت تلاش کند.
وی خاطرنشان کرد: در مدت حضورم در همدان همواره با حمایت مردم و مسئولان مواجه بودم، هر چند سقوط پاس کام همگان را تلخ کرد اما می تواند با برنامه ریزی اصولی این ناکامی را به خوبی جبران کرد.
تیم پاس در فصل گذشته لیگ دسته یک کشور با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول به لیگ دو سقوط کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار