همراه اول
22. تير 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 27599
سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور:
چادری بودنم افتخار من است
چادری بودنم افتخار من است
سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور گفت:حجابم به من آرامش می دهدو افتخار میکنم که چادری هستم و حجاب فاطمی را الگوی خود قرار دادم.

به گزارش همدان ورزش  به نقل از هفت چشمه، راضیه سلیمی بنی سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور مهمان ویژه مردم شهرستان اردل  در همایش حجاب و عفاف گفت: حجاب یعنی پوششی که اسلام و شرع گفته در سوره مبارکه نور آیه 30 الی 31 به صراحت بیان شده است و حجاب نه برای یک خانواده بلکه برای یک جامعه لازم و ضروری است.

سلیمی در خصوص آثار و برکات حجاب در جامعه افزود: جامعه ای که حجاب داشته باشد خلاف و گناه در آن کمتر است، پوشش خانم ها برای آقایان هم مفید تر است، ضرب المثلی که در جامعه رواج است که می گویند دلت پاک باشد، ظاهر مهم نیست، اصلا درست و مناسب نیست، اسلام هم در ظاهر  و هم در باطن انسان ها است، کسی که ایمان دارد عمل هم باید داشته باشد.

وی دختران محجبه را مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: بعضی ها فکر می کنند که حجاب مانع از کارهای جمعی و یا تفریح های شاد و مفرح بانوان می شود، این تصوری غلط است، بانوان محجبه سینما، پارک و مکان های تفریحی بروند و لباس های شاد در مهمانی های ویژه خانم ها بپوشند و با رفتار و اخلاق خوب و خوش در جذب افراد خیلی موثر و تاثیر گذار می توانند باشند.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور با بیان اینکه  حجاب و عفاف بانوان باعث سربلندی آنها پیش خدای خود و مادر سادات حضرت فاطمه(س) می باشد گفت:حجابم به من آرامش می دهدو افتخار میکنم که چادری هستم  و حجاب فاطمی را الگوی خود قرار دادم.

وی بیان کرد: بانوان چادری باید در همه زمینه ها، علمی، هنری، اخلاقی، رفتاری و… الگو باشند، بانوی محجبه ی چادری که در دانشگاه رتبه اول می شود بدون اینکه خودش بداند دارد تبلیغ حجاب می کند، نگاه و رفتار بانوی چادری به بانوی بی حجاب خیلی موثر است.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار