همراه اول
14. مرداد 1395 - 9:20   |   کد مطلب: 27799
دوومیدانی کار پارالمپیکی همدان :
برای موفقیت در ریو از جان مایه می‌گذارم
برای موفقیت در ریو از جان مایه می‌گذارم
عضو تیم ملی دوومیدانی کم‌بینایان و نابینایان کشورمان گفت: برای حضور در ریو لحظه‌شماری و برای موفقیت در این رویداد بزرگ از جان مایه خواهم گذاشت.

به گزارش همدان ورزش؛ حمید اسلامی در حاشیه تمرین خود اظهار داشت: المپیک و پارالمپیک میدان بزرگی است و از اینکه نام من در میان ورزشکاران اعزامی کشور عزیزم به این رویداد مهم قرار دارد حس وصف‌ناپذیری دارم. نمی‌خواهم فرصت خوب به دست آمده را از دست بدهم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا عضوی شایسته برای ورزش کشورم باشم.

وی در ادامه با تقدیر از مربیان خود افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کم‌کم مهیای حضور در پارالمپیک می‌شوم. مربیانم برای من زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم با یاری خدا نتیجه خوبی در ریو کسب و پاسخ زحمات مربیان و حمایت مسئولان را بدهم.

عضو تیم ملی دوومیدانی کم‌بینایان با اشاره به افتخارات خود در میادین جهانی عنوان کرد: در چند سال اخیر و در مسابقات جهانی ترکیه، کره‌جنوبی و امارات مدال کسب کرده‌ام و امیدوارم این بار با درخشش در ریو مزد زحمات چند ماهه خود را بگیرم.

اسلامی با یادآوری بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و بیان این مطلب که کسب مدال نقره این رقابت‌ها یکی از خاطرات خوب دوران ورزشی او بوده است، تاکید کرد: بزرگترین آرزوی من کسب مدال در مسابقات پارالمپیک 2016 و اهتزاز پرچم مقدس کشورم در برزیل است.

وی با بیان اینکه در سال 83 به عضویت تیم ملی در آمد و همان سال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور جمهوری چک عنوان قهرمانی در ماده 800 متر را کسب کرد، گفت: رکوردهای خوبی زده‌ام و آمادگی بالایی برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا دارم. از مردم می‌خواهم برای اعضای کاروان ورزشی کشورمان در پارالمپیک دعا کنند.

عضو تیم ملی دوومیدانی کم‌بینایان با بیان اینکه نزدیک به 16 سال است که عضو تیم ملی است، افزود: در این سال‌ها عناوین زیادی آسیایی و جهانی کسب کرده‌ام، اما کسب مدال در پارالمپیک طعم دیگری خواهد داشت که امیدوارم به آن دست پیدا کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار