همراه اول
14. مرداد 1395 - 11:17   |   کد مطلب: 27801
با بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان استان:
زورآوند همدان راه به مقصد المپیک ترک کرد
زورآوند همدان راه به مقصد المپیک ترک کرد
با بدرقه منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان حمیدرضا زورآوند دوومیدانی کار خوب استان راهی تهران شد تا پس از برگزاری اردوی 5 روزه راهی المپیک ریو برزیل شود.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان در مراسم بدرقه حمیدرضا زورآوند با بیان اینکه حضور یک دونده از همدان در رقابت‌های المپیک نشان دهنده جایگاه دوومیدانی استان در کشور است گفت: قطعا همت و تلاش شما در کنار حمایت خوب مسئولان استانی و مسئولان ورزش کشور باعث این افتخارآفرینی شده و امیدوارم بتوانید در رقابت های المپیک موفق باشید.
وی گفت: صحنه المپیک صرفاً یک صحنه ورزشی نیست و کسب نشان تنها هدف یک ورزشکار و کشور نخواهد بود، بلکه امروز المپیک نماد و صحنه یک میدان رقابت در فرهنگ و تمدن، ارزش ها و هویت ملی یک کشور است.
رسول منعم با اعلام حمایت ازورزشکاران مدال‌آور در رقابت‌های المپیک گفت: با آنچه که در توان داریم سعی می‌کنیم حمایت‌های خوبی را از ورزشکاران استان‌مان داشته باشیم. امیدوارم بهترین نتایج در رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک توسط ورزشکاران همدان و همچنین دیگر ورزشکاران‌مان کسب شود و پرچم مقدس ایران اسلامی بارها به اهتزار دربیاید.
گفتنی است رقابتهای المپیک تابستانی ۲۰۱۶ از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه جاری در شهر بندری ریو دو ژانیرو در کشور برزیل برگزار خواهد شد و حمیدرضا زورآوند امروز راهی تهران شد تا پس از برگزاری اردوی 5 روزه راهی المپیک شود.
زورآوند روز 22 مرداد ماه ساعت 14:30 به وقت ریو و ساعت 22 به وقت ایران رقابت خود را در مسابقات پیاده روی المپیک آغاز خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار