همراه اول
19. مرداد 1395 - 8:58   |   کد مطلب: 27862
معرفی 8 تیم برتر مسابقات طناب‌کشی جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی
بعد از برگزاری دور مقدماتی مسابقات طناب‌کشی هشت تیم برتر این رقابت‌ها در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد معرفی شدند.

به گزارش همدان ورزش؛ جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از صبح امروز به میزبانی همدان آغازشده بود با برگزاری دور مقدماتی مسابقات طناب‌کشی پیگیری شد.
در این رقابت‌ها که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در جریان است 22 تیم حاضر در دو گروه 6 تیمی و دو گروه پنج تیمی تقسیم‌بندی شدند و به‌صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که درنهایت هشت تیم برتری به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
به گفته مسئولان فنی این رقابت‌ها در مسابقات طناب‌کشی هر تیم شامل 6 بازیکن و یک ذخیره خواهد بود که درمجموع وزن ورزشکاران باید کمتر از 480 کیلوگرم باشد.
مسابقات در سه وقت 45 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و هر تیمی که موفق به پیروزی در دو نوبت برنده خواهد بود.
تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد شامل تیم‌های همدان، یزد، لرستان، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمان و خراسان رضوی هستند که عصر امروز قرار است به‌صورت ضربدری باهم رقابت کنند.
تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد شامل تیم‌های همدان، یزد، لرستان، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمان و خراسان رضوی هستند که عصر امروز قرار است به‌صورت ضربدری باهم رقابت کنند.
در مرحله نیمه‌نهایی همدان با کرمان، خراسان رضوی و یزد، مازندران با آذربایجان شرقی، گرگان و خوزستان باید به مصاف هم بروند که تیم‌های برنده به مرحله نیم‌نهایی راه خواهند کرد.
14 تیم باقیمانده در جدول بازنده‌ها برای کسب عناوین نهم یا بیست و دوم باهم رقابت خواهند کرد.
در ادامه مسابقات روز نخست عصر دوشنبه مسابقات روپایی با حضور 22 ورزشکار در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار خواهد شد.
جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار