همراه اول
20. مرداد 1395 - 8:35   |   کد مطلب: 27880
تمرکز امکانات در دانشگاه آزاد همدان کم‌نظیر است
مسؤول ناظر فنی مسابقات بسکتبال گفت: مسؤولان دانشگاه آزاد واحد همدان امکانات خوبی برای برگزاری جشنواره ورزش‌ همگانی فراهم کرده‌‌اند.

به گزارش همدان ورزش؛ محمد دوست امشب در جمع خبرنگاران ورزشی همدان اظهار داشت: مسابقات بسکتبال جشنواره ورزش‌ همگانی سه نفره با قوانین بین‌المللی فدراسیون بسکتبال با حضور 22 تیم از واحدهای سراسری دانشگاه آزاد کشور در همدان در حال برگزاری است.

وی افزود: دور مقدماتی این مسابقات از صبح سه‌شنبه در حال برگزاری است که طی برنامه‌ریزی انجام شده 42 مسابقه برگزار می‌شود.

مسؤول ناظر فنی مسابقات بسکتبال با اشاره به تعداد گروه‎‌ها گفت: این مسابقات در چهار گروه 6 تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه برای مقام‌های اول تا هشتمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به دلیل نداشتن شرایط اعلامی از سوی دانشگاه آزاد انصراف داد.

دوست با اشاره به امکانات میزبانی همدان بیان کرد: هر چند که امکانات موجود سخت‌افزاری ایده‌آل نیست اما برای سطح این مسابقات و بازیکنان فعلی مناسب است.

 

وی بیان کرد: اسکان و تغذیه و سایر عوامل میزبانی مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی همدان مطلوب بوده و در این زمینه مشکلی نداشتیم.

رقابت‌های بسکتبال سه نفره از صبح سه‌شنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد همدان آغاز شده و تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بو

دیدگاه شما

آخرین اخبار