همراه اول
31. مرداد 1395 - 13:36   |   کد مطلب: 28062
افتخار آفرینان ورزش هم قربانی جاده های غیر استاندارد
قهرمان وشوو آسیا و مدال آور شهرستان خاش و استان سیستان و بلوچستان سابق بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

ه نقل از تفتان ما، عبدالحمید زرک زهی یکی از قهرمانان ملی و مدال آور مسابقات آسیایی و نیز سرپرست و مربی سابق تیم ووشوی شهرداری و بخشداری خاش در سانحه‌ دل‌خراش رانندگی در کیلومتر 20 محور خاش به زاهدان(مقابل یگان مرصاد خاش) در دم جان باخت و ورزش استان در بهت فرو رفت.

وی سابقه کسب مقام قهرمانی مسابقات آسیایی وشوو و ده ها مقام برتر در مسابقه های استانی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگارما  ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این ورزشکار، اظهار کرد: عبدالحمید زرک زهی ٢٥ ساله و از افتخار آفرینان شاخص ووشو بود.

عبدالغفور قلندرزهی گفت: تحمل ضایعه فوت و فقدان این جوان با استعداد و توانمند برای جامعه ورزشی خاش، منطقه سیستان و بلوچستان و کشور بسیار سخت است.

وی بیان کرد: مقام دوم مسابقات بین المللی روسیه ٢٠١٥، مقام سوم مسابقات بین المللی گرجستان ٢٠١٣، سه دوره قهرمان کشور، مربی تیم شهرداری خاش درلیگ برتر جوانان و کسب ٢ عنوان قهرمانی و یک سومی از جمله افتخارات این این وشوو کار با اخلاق و نام آور شهرستان خاش و استان سیستان و بلوچستان است.

قلندرزهی با بیان اینکه این حادثه ورزشکاران استان سیستان و بلوچستان به ویژه قهرمانان وشوو کار را داغدار کرده است، اذعان کرد: مراسم خاکسپاری مرحوم زنده یاد عبدالحمید زرکزهی ورزشکاراستان یک شنبه (31مرداد) ساعت 16 درمحل قبرستان شهرستان خاش سه راهی ولی آبادانجام می شود.

گفتنی است؛ نماینده مردم شهرستان خاش، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش، اداره ورزش و جوانان، بخشداری و تعدادی از ادارات و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش در پیامی با تسلیت این واقعه دردناک همدردی خود را با خانواده آن مرحوم و جامعه ورزشی و شهروندان خاش ابراز داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما نیز درگذشت شادروان عبدالحمید زرک زهی را به جامعه ورزش استان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض میکند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار