همراه اول
1. شهريور 1395 - 10:56   |   کد مطلب: 28065
بانوان برزیل چادر ایرانی را زیباترین زینت می دانند/ حجاب ایرانی بالاترین زیبایی برای نژاد آریایی
مربی همدانی درباره مکالمه ای که با یکی از بانوان برزیل داشته اند اظهارداشت : خانم برزیلی هنگام مکالمه با من و دیدن پوشش چادر روی سرم گفت شماها بانوان زیبایی هستند و با پوشیدن چادر زیباتر نیز می شوید .

به گزارش همدان ورزش؛ سکینه خدابنده لو مربی مجرب و ارزنده همدانی که شاگردان زیادی را راهی المپیک و مسابقات آسیایی کرده است امسال با پوشش خود در رژه المپیک اتفاقی را برای فرهنگ آریایی رقم زد که در عین زیبایی بی نظیر بود به همین بهانه با حضور در منزل وی با خانواده او به گفتگو نشستیم

 

خانوداه ای صمیمی و دوست داشتنی با دیدن اعضای خانواده صمیمیت و فداکاری بین آن ها کاملا مشهود است . نجابت و افتادگی این مربی همدانی  در وهله اول برای هر کسی این امر را در ذهن متبادر می کند که واقعا برازنده مربی گری و تربیت شاگردان است

 

     

با مادر وی که گفتگو کردیم از دوری فرزند سخن گفتند و اینکه چاره ای نیست و باید دوری او را تحمل کنیم وی با اشاره به اینکه سکینه نه تنها نسبت به خواهر و برادرهایش احساس تکلیف می کند گفت : نسبت به شاگرادنش هم همین حس را دارد و صبر و تلاش او در زندگی باعث موفقیتش شده است

 

.

معصومه خواهر وی که اوهم در رشته تیراندازی مشغول فعالیت است افزود: ما سه خواهر در رشته تیراندازی فعالیت می کنیم و تمام حرفهای مادررا راجع به سکینه تایید کرد

 

 

سکینه خدابنده لو مربی با تجربه همدانی در مورد حضور خود درمسابقات المپیک 2016عنوان کرد : میزبانی برزیل در حد مطلوب نبود و برخی از ورزشکاران با مشکلات زیادی روبرو بودند اما اکثر کشورهای خارجی از نظم و انضباط خاصی پیروی می کنند و قانونمند هستند

 

 وی درباره ارتباط و مکالماتی که انجام می دهند افزود : اکثر ورزشکاران و بچه ها زبان انگلیسی را دست و پا شکسته بلد هستند و جاهایی که نتوانند از مترجم استفاده می کنند

 

 

این مربی همدانی  با اشاره به اینکه سه خواهر هستند و هر سه در رشته تفنگ فعالیت می کنند گفت بارها به ما سه تفنگدار گفته می شود .

 

تاثیر وزش باد شدید  در عملکرد ورزشکاران المپیک

 

خدابنده لو درباره حضور مه لقا جام بزرگ در ریو گفت: واقعا کار او  عالی بود و تا تیر 52 ام فوق العاده بود وبعد از آن افت داشت ، البته وزش باد را در تیر 52 ام به بعد نمیتوان نادیده گرفت و وزش شدید باد روی عملکرد شان بی تاثیر نبود .

 

 

وی با اشاره به حجاب که در ریو داشتند گفت : متاسفانه حواشی زیادی برای  خود و خانواده ام داشت و باعث ناراحتی من در برزیل شده بود و در فضای مجازی تنش ایجاد کرده بودند  و تنش ها به حدی زیاد بود که زمان استقبال که بسیج ورزشکاران تهران به استقبال بنده آمدند از مصاحبه امتناع کردم .

 

 

خدابنده لو با اشاره به اینکه بارها به پیچ مه لقا جام بزرگ حمله شده و ایشان مجبور به بسته شدن صفحه اینستاگرامی خود شدند و این در حالیست که کشورهای دیگر برای  عقاید دیگر کشورها احترام قایل هستند .

 

حجاب حاشیه های زیادی داشت

 

 

وی با اشاره به پوشش خود در المپیک ریو گفت :  در مورد حجاب پست ها و مطالب فراوانی برای من گذاشته بودند که من همسر یکی از شهدای مدافع حرم هستند که به برزیل اعزام شده ام در صورتی که بنده مجرد هستم و متاسفانه این عکس العمل ها باعث دلسردی و ناراحتی ورزشکاران می شود .

 

 

خدابنده لو با اشاره به اینکه برزیل واقعا کشوری باز و حجاب برای این کشور معنی ندارد گفت: با این حال به عقاید افراد بسیار احترام  می گذاشتند و حتی یک موردی که برای من پیش آمد یکی از ورزشکاران ایرانی خانم نیاز به ریکاوری و ماساژ داشتند که برخورد آنها واقعا عالی بود و احترام گذاشتن آنها به عقیده ما در آنجا بی نظیر بود .

 

 

وی  با اشاره به اینکه 17 سال مربی تیراندازی است گفت :7 سال است که ساکن تهران هستم ودور از خانوداه زندگی میکنم  در حال حاضر مربی تیم ملی هستم .

 

 

بانوی برزیلی: بانوان آریایی زیبا هستند و با پوشیدن چادر زیباتر می شوند

 

 

مربی همدانی  درباره مکالمه ای که با یکی از بانوان برزیل داشته اند گفت: خانم برزیلی  هنگام مکالمه با من و دیدن پوشش چادر روی سرم گفت شماها بانوان زیبایی هستند و با پوشیدن چادر زیباتر نیز می شوید .

 

 

 

بانوی محجبه همدانی از رفتار کاربران ایرانی و واکنش نشان دادن آنها انتقاد کرد و افزود : در آنجا متاسفانه برخی از  کشورها وقتی با یک ایرانی مسابقه داشتند پیچ  اینستگرام خود را می بستند و این رفتار اصلا زیبنده ایران و ایرانی نیست .

 

 

وی در مورد وجود نا داوری در بازی ها عنوان کرد : ناداوری وجود دارد اما در رشته تیراندازی چون بیشتر کامپیوتری است احتمال خطا بسیار پایین است .

 

 

وقتی از ایشان در مورد هزینه حقوق خود در ایران بعنوان یک مربی تیم ملی سوال کردیم ؟حقوق بسیار پایین و ناچیزی دریافت می کردند  و جای تامل دارد که مسئولان ورزشی این کشور برای یک مربی که تمام وقت خود را صرف بازیکنانش می کند حداقل امنیت شغلی و حقوقی کافی بدهند .

 

 

وی با اشاره به اینکه تمام تجهیزات رشته تیراندازی از خارج از کشور تهیه می شود گفت: متاسفانه اکثر تجهیزات ورزشی ما تحریم بودند و رقیب مه لقا جام بزرگ تقریبا سه سال بود که روزی 300 تیر می زد و این در حالیست که جام بزرگ سه سال بدون تیر کار کرد.

 

 

وی در مورد حرکات انسان دوستانه بعضی از ورزشکاران کشورهای مختلف گفت : چندین کشور ورزشکاران آنها بخاطر کمک به هم نوع خود از مقام های اول گذشتند و این حرکت قابل ستایش است .

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 
بانوان برزیل چادر ایرانی را زیباترین زینت می دانند/ حجاب ایرانی بالاترین زیبایی برای نژاد آریایی

دیدگاه شما

آخرین اخبار