همراه اول
13. شهريور 1395 - 9:58   |   کد مطلب: 28128
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هـمدان:
راه اندازی سامانه صدور مجوز سمن ها در همدان
راه اندازی سامانه صدور مجوز سمن ها در همدان
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هـمدان در مراسم افتتاحیه و آغاز به کار موسسه مردم نهاد دیار پارسه گفت : به زودی سامانه صدور مجوز سازمان های مردم نهاد استان همدان راه اندازی میشود و جوانان فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی می توانند از طریق این سامانه جهت دریافت صدور مجوز اقدام کنند .

 

به گزارش همدان ورزش؛ اسداله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت : راه اندازی این سامانه گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حذف کاغذ و خدمت رسانی بیشتر به مردم است و این اقدام باعث تسریع در صدور مجوز سمن ها می شود .

 

وی گفت : همدان هم اکنون از استانهای فعال کشور در عرصه سازمان های مردم نهاد است و بیش از 80 سمن حوزه جوانان فعالیت دارند که تا پایان سال به 100 سمن خواهد رسید .

 

ربانی مهر گفت : فعالیت سمن ها در حوزه فرهنگی ، اجتماعی ، گردشگری ، محیط زیست ، کارآفرینی ، سبک زندگی اسلامی و خانواده و فضای مجازی فعالیت می کنند و در سال گذشته بیش از 126 برنامه با همکاری سمن ها اجرا شده است .

 

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : راه اندازی سمن دیار پرسه به دبیر سرکار خانم شعبانیان و با حضور جوانان فعال و با انگیزه باعث ایجاد امیدواری جهت اجرای برنامه های بزرگ است و باید از این موسسات حمایت کرد .

 

 

شعبانیان دبیر موسسه مردم نهاد دیار پارسه در این همایش گفت : هدف ما شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری همدان و حرکت در مسیر توسعه پایدار همدان است .

 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار