همراه اول
13. شهريور 1395 - 10:04   |   کد مطلب: 28129
واکنش به توهین های مجری برنامه ورزش و مردم
آقای شفیع ، ملت ایران شما را نخواهد بخشید
آقای شفیع ، ملت ایران شما را نخواهد بخشید

آقای شفیع! نه سلامی،نه علیکی . دلی نوشته زیر درد جامعه دوچرخه سواری است. به شما که خود را ظاهرا نماینده 80 میلیون ایرانی می دانید.شمایی که خود مسوولیت یک فدراسیون را برعهده دارید آیا صحیح است با سوء استفاده از تریبون 80 میلیونی،جمعیت دوچرخه سواری را به سخره بگیرید. جناب آقای شفیع ! آقای قادر میزبانی الگوی دوچرخه سواری ایران است که با 42 سال سن هنوز جوانان نمی تواندد همپای او رکاب بزنند.شما از دوچرخه سواری که با سرعت بیش از 70 کیلومتر در مسیر جاده پر پیچ و خم المپیک رکاب می زند چه می دانید؟ اصلا می توانید احساس آن موقع را داشته باشید.
آیا شما تاکنون دوچرخه سوار کورسی از نزدیک دیده اید؟ شما چی می دانید قفل کردن ترمز دوچرخه ای که با سرعت 70 کیلومتر در حرکت است یعنی چه؟ آقای شفیع، قادر پس از زمین خوردن، 70 کیلومتر با بدنی زخمی ، کوبیده و زخمی رکاب زد که برای صحت این گفته می توانید به دکتر امین نوروزی پزشک کاروان ایران مراجعه کنید.اگر قانون مسابقه مانع ادامه کار نمی شد قطعا کار به اینجا نمی رسید.
چرا با با احساسات پاک یک ملت به خصوص جامعه دوچرخه سواری بازی کردید.چه عایدتان شد؟ گرچه معاون محترم وزیر-جناب آقای دکتر سجادی- پاسخ شما را داد ولی با جامعه دوچرخه سواری چه می کنید؟ این جامعه هیچ گاه شما را نخواهد بخشید.
به فکر طلب بخشش از ملت و خداوند باشید.
واقعا از اعتماد صدا و سیما به شما متاسفم . بنده هر جمعه بیننده برنامه شما بوده ام.ب ارها با این صحنه مواجه شده ام که وسط صحبت میهمان خودتان می روید و اظهارنظر غیر متخصصانه می کنید ولی میهمانان تاکنون به خاطر سن و سال شما و احترام به رسانه ملی عکس و العملی نشان نداده اند. ارجح آن است همین امروز به وجدان خود مراجعه کرده و از جامعه دوچرخه سواری عذرخواهی کنید. گرچه ایمان دارم ملت ایران بخاطر سوء نیت تان، شما را نخواهد بخشید. به فکر توبه باشید گرچه به نظر می رسد خداوند و ملت ایران شما را ببخشند.
اصغر خالقی
دبیر فدراسیون دوچرخه سواری

دیدگاه شما

آخرین اخبار