همراه اول
14. شهريور 1395 - 11:10   |   کد مطلب: 28158
آغاز مرحله حذفی مسابقات دسته سوم فوتسال دانشگاه آزاد کشور در همدان
مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور که با حضور 15 تیم به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مرحله حذفی و شناسایی چهار تیم برتر امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش همدان ورزش؛ رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد که روز پنج‌شنبه به میزبانی همدان در جریان است در روز چهارم با برگزاری چهار مسابقه پیگیری خواهد شد که در نهایت چهار تیم برتر صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص می‌شوند.

بر این اساس اعلام مسؤولان فنی این مسابقات، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار شد که در مرحله نخست تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

بعد از انجام مرحله دوره‌ای دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته دوم دانشگاه آزاد کشور صعود می‌کنند.

در روز چهارم این رقابت‌ها و مرحله حذفی آن قرار است چهار مسابقه برگزار شود که طی آن گلستان به مصاف فارس خواهد رفت و کردستان برابر تیم بوشهر به میدان می‌رود.

در دو مسابقه دیگر تهران و نجف آباد اصفهان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و در بازی پایانی سمنان و خراسان جنوبی دیدار می‌کنند.

در پایان مسابقات امروز چهار تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد تا در نهایت دو تیم برتر جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد برای سال آینده را به دست آورند.

این رقابت‌ها امروز در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 17 شهریورماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار