همراه اول
23. شهريور 1395 - 12:30   |   کد مطلب: 28262
الناز دبیری بانوی همدانی در هشت نفر بازیکن دسته یک بانوی کشور
تیم بانوان بزرگسال استان همدان متشکل از انا هیربد فاطمه محمد ظاهری الناز دبیری و هدیه آقا محمدی به مربیگری زهره ابوطالبیان در مسابقات آزاد و رده بندی بانوان بزرگسال کشور شرکت کردند دو داوران خوب همدانی سحر ملایری و فهیمه ذوالفقاری از سوی فدراسیون در این مسابقات دعوت به همکاری شدند.

به گزارش همدان ورزش؛ مجموعه خوب و موفق بانوان همدان اینبار در مسابقات بزرگسالان حاضر شدند و با ارائه بازی های قابل قبول توجه همگان را متوجه فعالیت سازمان یافته موفق هیئت استان همدان کرد. هدیه آقا محمدی دراین مرحله  پامیدا نظری را برد و اول نفر جدول بالا امد.در مرحله اول مسابقات آزاد سه بازیکن از چهار بازیکن همدانی به مرحله دوم راه پیدا کردند.

در مرحله دوم مسابقات آزاد الناز دبیری در هر بازی با شرایط مسابقه بیشتر هماهنگ می شد گرچه در سمت برندگان در یک اتفاق با یک باخت ادامه بازی را در جدول بازنده دنبال کرد اما درنهایت به جمع چهارده بازیکن دسته یک بزرگسالان کشور راه پیدا کرد.هدیه آقا محمدی بسیار خوش درخشید ولی متاسفانه به دلیل قرعه بد جدول همدانی ها با هم بازی کردند و هدیه آقامحمدی در عین شایستگی حذف شد.

دبیری در مرحله اول بازیهای دسته یک در برابر حنانه امیدی اصفهان و شیرین قلعه بیگی تهران برنده میدان بود و با اقتدار بازی کرد و به سارا شهسواری باخت و سید دوم جدول دوره ای مرحله اول دسته یک بزگسالان به جدول حذفی راه یافت.

دبیری در مرحله دوم از مسابقه دسته یک ، بازی اول مقابل مریم خوشکردار از تهران قرار گرفت و مقتدرانه با نتیجه ۴-۱ برنده شد و به جمع هشت بازیکن برتر دسته یک راه پیدا کرد فردا دبیری مقابل هلیا اصغری از تهران  بازی خواهد کرد به امید موفقیت ورزشکاران خوب همدان در تمام میادین ورزشی .

دیدگاه شما

آخرین اخبار