همراه اول
28. شهريور 1395 - 9:05   |   کد مطلب: 28308
بیرانوند تاریخ ساز می شود/ برانکو ارنج خوبی نداشت
رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید: دربی خوبی بود و من این را از قبل هم پیش بینی کرده بودم که بازی زیبایی می شود. هر دو تیم تلاش شان را کردند و موقعیت های زیادی هم نصیب شان شد که در این میان باید به نقش مؤثر دروازه بان پرسپولیس اشاره کرد.

مشرق : دربی 83 در حالی به پایان رسید که خیلی ها تصور می کردند پرسپولیس بدون دغدغه استقلال را شکست می دهد ولی اینگونه نشد تا برخی از پیشکسوتان این تیم به عملکرد برخی از نفرات پرسپولیس انتقاد دوستانه ای داشته باشند.

 
جعفر کاشانی رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با مشرق، درباره دربی 83 اظهار داشت: دربی خوبی بود و من این را از قبل هم پیش بینی کرده بودم که بازی زیبایی می شود. هر دو تیم تلاش شان را کردند و موقعیت های زیادی هم نصیب شان شد که در این میان باید به نقش مؤثر دروازه بان پرسپولیس اشاره کرد.
وی افزود: بیرانوند نشان داد که می تواند تاریخ ساز شود و پا جای پای بزرگانی بگذارد که در این تیم دروازه بانان بزرگی بودند و نام شان در تاریخ به ثبت رسیده است. او در چند صحنه از جمله شوت سرکش کاوه رضایی واکنش دیدنی داشت و مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.
پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: متأسفانه مهدی طارمی نتوانست از موقعیت های خوبی که توسط هافبک ها برایش ساخته و پرداخته می شد استفاده کند. او اگر زمانی که می خواست به دروازه شوت بزند پای چپش را ستون کرد و با راست ضربه زد در صورتی که باید پای راستش را ستون می کرد.
کاشانی ادامه داد: این بازیکنان به رغم اینکه مدتی است در پرسپولیس بازی می کنند ولی هنوز حرفه ای نیستند و در چنین مواقعی که فشار احساسی و روحی زیادی بر آنها وارد می شود نمی توانند از زیر این فشار سالم بیرون بیایند و اینگونه می شود که در چنین بازی این موقعیت های خوب را یکی بعد از دیگری از دست می دهند. علیپور هم به این دلیل که نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند تعویض شد.
وی در ارتباط با تیم استقلال گفت: قبل از بازی گفته بودند که استقلال تیم ضعیفی است و من عکس این را گفته بودم و دیدیم که این تیم چه توان بالایی دارد و انصافا اگر بیرانوند روز خوبی ار پشت سر نمی گذاشت در یکی دو صحنه جدی کار دست تیم می دادند. دربی با همه بازی ها فرق دارد و بازیکنان از نظر انگیزه در شرایط خیلی خوبی هستند و استقلال هم نشان داد که با روحیه خوبی به میدان آمده بود.
رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره که چرا برانکو عالیشاه را به جناح راست برده بود گفت: اینها به تفکرات سرمربی برمی گردد. شاید برانکو قبل از بازی فکری در سرش بوده که این کار را کرده است ولی وقتی دید که عالیشاه در پست غیر تخصصی اش کارایی لازم و خوب را ندارد می توانست جای او را تغییر بدهد ولی نداد. این اشتباهات در چنین بازی های بزرگی گاهی پیش می آید که به میزان شناخت سرمربی از بازیکنان تحت امرش بستگی دارد.

کاشانی در پایان تأکید کرد: در کل بازی بدون تنش و خوبی را از هر دو تیم دیدیم. هیچ یک دنبال بستن بازی نبودند و از هر فرصتی برای حمله به دروازه حریف استفاده می کردند. به امید روزی که هر دو باشگاه بزرگ پایتخت به شکل واقعی باشگاه تبدیل شوند. البته اشتباهاتی در هر دو تیم از سوی بازیکنان بزرگ شان رخ داد که اگر نبود نتیجه بهتری رقم می خورد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار