همراه اول
4. مهر 1395 - 8:14   |   کد مطلب: 28386
گره هنر هنرمندان کشوری  با رنج کودکان سرطانی در همدان
جشن مهر و مهربانی با حضور مسئولین خیر و هنرمندان کشوری و تیم ملی هنرمندان ایران با برگزاری برنامه متنوع در همدان اجرا شد.

به گزارش همدان ورزش؛ جشن مهر و مهربانی با حضور مسئولین خیر و هنرمندان کشوری و تیم ملی هنرمندان ایران با برگزاری برنامه متنوع در همدان اجرا شد.

 

این برنامه که متولی آن مجمع خیرین سلامت در استان بود با همکاری چند نهاد برگزار شد.

 

حضور خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون یوسف کرمی مرد حنجره طلایی ایران در جمع مهمانان می درخشیدند.

 

 

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت در این همایش گفت: در زمان 8 سال دفاع مقدس پیرزن و پیر مردانی بودند که جانانه بهترین هدایه را تقدیم کردند فرزندانی برومند و توانمند

 

 

دکتر صبا ادامه داد: طبق فرمایشات امام حسین (ع) که می فرمایند: زندگی نبرد با عواملی است که زندگی انسان را به خطر می اندازد امروزه باید یاد بگیریم که با عواملی که باعث آسیب به سلامت انسان ها می شوند مبارزه کنیم .

 

 

وی افزود: خوشبختانه بیش از 70 درصد از سرطان ها در مراحل اولیه قابل درمان هستند .

 

 

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت اظهار داشت : این مجمع درد مردم را می فهمد و خانواده هایی که مریض دارند باید بدانن که تنها نیستند و دست خدا با آنها است .

 

 

صبا بیان کرد: در استان همدان احتیاج به یک مجمع متمرکز و جامعه درمان سرطان داریم و در استان همدان بیش از 3500 بیمار سرطانی داریم که حدود 160 نفر از آنها کودکان هستند .

 

 

 حمید کیانی مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان در این جشن گفت: مجموعه بیمارستان بعثت با توجه به گستردگی که دارد میتوان بعنوان برند غرب کشور از آن نام برد و بخش سوختگی این مجموعه در بهمن ماه افتتاح می شود .

 

 

وی با بیان اینکه این بیمارستان جزو معدود بیمارستان های بزرگ کشور است و در حقیقت آبروی استان است بیان داشت : با کمک خیرین و قهرمانان تیم ملی فوتبال هنرمندان امیدواریم که امکانات این بیمارستان افزایش یابد و دیگر نیازی نباشد که بیماران به تهران برای ادامه درمان مراجعه کنند .

 

 

گره هنر هنرمندان کشوری  با رنج کودکان سرطانی در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار