همراه اول
5. مهر 1395 - 11:39   |   کد مطلب: 28403
ورزشگاه ملت همدان به نام شهید شمسی پور مزین شد
ورزشگاه قدیمی ملت شهر همدان عصر دیروز با حضور استاندار ، فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان و مسئولین به نام سردار شهید علیرضا شمسی پور مزین شد و تغییر نام داد.

منعم مدیر کل ورزش و جوانان در آیین نامگذاری ورزشگاه ملت به نام سردار شهید علیرضا شمسی پورگفت: هفته دفاع مقدس در واقع باید برتارک کشور اسلامی ایران بماند آنچه امروز داریم از خود گذشتگی های شهداست .
منعم افزود: امروز این توفیق نصیب جامعه ورزش استان شد که مجموعه ورزشی ملت به نام سردار شهید علی شمسی پور نام گذاری شود ،در حقیقت امروز جامعه ورزشی ما به خود می بالد که با نام گذاری این مجموعه به نام شهید والا مقام توانستیم گوشه ای از زحمات و جان فشانی های این شهید را جبران کنیم .
وی افزود :همانطور که می دانیم جامعه ورزش با شهادت سردار شهید علی شمسی پور به سوگ نشست و با شرکت در مراسم تشیع و تدفین نشان دادن که شهید شمسی پور از جامعه ورزش است .
وی با تمجید از فعالیت موثر سردار شهید شمسی پور در ورزش گفت :اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شهدا را در اوج اهداف زندگی خود ببینیم که در میدان ورزش همان اخلاق و منش قهرمانی است .نمونه بارز حضور معنوی و اخلاقی خانم خدابنده لو اعزامی به المپیک ریو برزیل بود که مقام معظم رهبری در تایید خانم خدابنده لو و بانوان ورزشکارکه با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشیدند خوش آمد گفت و این نشانه بلوغ شهادت در بین ورزشکاران استان است .
در ادامه از همه کسانی که در نامگذاری این مجموعه کمر همت بستند تقدیر و تشکر کرد و گفت :امیدواریم با نام گذاری این مجموعه به نام سردار شهید علی شمسی پور و دیگر اماکن ورزشی به نام شهدا باعث ترویج شهادت در جامعه باشیم .
در پایان این مراسم از تندیس سردار شهید شمسی پور رونمایی شد و یاد و خاطره شهید را گرامی داشتند.
سردار علیرضا شمسی پور سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در جریان انجام تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی مانگا منطقه پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.
این شهید والا مقام از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول سابق بسیج ورزشکاران استان همدان بود.

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار