همراه اول
7. مهر 1395 - 11:13   |   کد مطلب: 28428
 به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان ورزش و جوانان همدانی تقدیر شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیر کل اداره ورزش و جوانان از رزمندگان ورزش و جوانان تقدیر کرد .

به گزارش همدان ورزش؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس رسول منعم در نشستی از رزمندگان اداره کل تقدیر کرد .

منعم در این مراسم گفت :نقش شهدا ،جانبازان بر کسی پوشیده نیست،اگر رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان نبود قطعا ما الان در امنیت و آسایش اینجا نبودیم.

وی افزود:دفاع از میهن عزیزمان در طی هشت سال جنگ تحمیلی بدون اینکه حتی یک وجب از خاک آن کم شود و با وجود اینکه دشمن به وسیله ماهواره های جاسوسی تمام اطلاعات ما را در اختیار داشت،کار بسیار بزرگ،ستودنی و وصف ناپذیری است.

وی ادامه داد:رهبری امام خمینی(ره)،وحدت و همبستگی مردم و فداکاری،ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان غیور کشورمان باعث شد که از جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاییم.

منعم تصریح کرد:دفاع مقدس درسها و تجارب بسیار زیاد و ارزشمندی برای ما داشت که این دستاوردها را باید حفظ کنیم و در زمینه های مختلف از آنها استفاده نماییم.

وی با بیان اینکه ما همیشه مدیون جانبازان و ایثارگران و رزمندگان هستیم ،خاطر نشان کرد:وظیفه خود می دانیم قدرشناس این عزیزان باشیم و تقدیر از آنها حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم.

در ادامه علی رشیدی مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان به ارائه گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و در پایان از 9 رزمنده شاغل در اداره کل تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار