همراه اول
10. مهر 1395 - 8:01   |   کد مطلب: 28443
پایان مسابقات آزاد ودسته برترنوجوانان دختر در اصفهان
شیما صفایی از همدان قهرمان نوجوانان دختر کشور شد
شیما صفایی از همدان قهرمان نوجوانان دختر کشور شد
رقابت سخت نوجوانان دختر کشور در اصفهان با قهرمانی شیما صفایی از همدان پایان یافت.

به گزارش همدان ورزش؛ با مشخص شدن بازیکنان راه یافته از دسته آزاد به دسته برتر نوجوانان دختر مسابقات دسته برتر در دو مرحله برگزار شد .16 بازیکن دسته برتر  در مرحله اول در 4 جدول دوره ای به رقابت پرداختند تا سید جدول حذفی آسیایی مرحله دوم مشخص شود .

در نهایت بعد از رقابت در جدول حذفی آسیایی که با تعیین مقام اول تا شانزدهم برگزار شد در نیمه نهایی  شیما صفایی از همدان مقابل کیمیا رستمی از تهران با نتیجه 4-1 به نفع صفایی پایان یافت و شما صفایی فینالیست شد.

در طرف دیگر جدول در نیمه نهایی فائضه نصیرائی از مازندران مقابل پریناز حاجیلو از البرز قرار گرفت و بازی  با نتیجه4-1 به نفع حاجیلو رقم خورد تا دیگر قینالیست مشخص شود.

در بازی رده بندی کیمیا رستمی از تهران با نتیجه 4-1فرناز اسکندری از خوزستان را برد و به مقام سوم دست پیدا کرد .فرناز اسکندری چهارم شد.

 

در فینال شیماصفایی از همدان مقابل پریناز حاجیلو ایستاد و بازی با نتیجه 4-1 به شیما صفایی پایان یافت تا قهرمان نوجوانان دختر کشور شیما صفایی از همدان شود و پریناز حاجیلو از البرز به نایب قهرمانی رسید.

رده بندی نهایی :

   1- شیما صفایی    5- مشکات بهمنی       9- حنانه امیدی           13- فردوس سلیمی 

2- پریناز حاجیلو    6- فاطمه نصیرائی      10- نگین وفائی پور       14- نیایش ایزدی

3- کیمیا رستمی     7- صبا سراجی          11-آتنا علیپور              15- شکیلا چنگیز

4- فرناز اسکندری   8- پریا خضر            12-تینا زلکی نژاد          15-فرنوش جزینی

 

 

این مسابقات به میزبانی هیات سخت کوش اصفهان برگزار شد سرداور مسابقات خانم زهرا بیگم میربابائی و کمک ایشان ناهید شیروانی با همراهی داوران هاجر اسمائیلی ، اشرف میر جعفری ، زهرا طمراسی ،زهرا کرم زاده ،هما شیران ، پگاه پرندوار ،فاطمه فروزنده ،مرضیه حسینی و مهشید شیروانیان برگزار گردید

دیدگاه شما

آخرین اخبار