همراه اول
12. مهر 1395 - 9:32   |   کد مطلب: 28484
ابووهب مردی که در کنار جهاد ورزش را نیز در اولویت داشت/سردار همدانی بنیانگذار باشگاه های  فجر و مقاومت در همدان
سردار سرلشگر حاج حسین همدانی مردی ورزش دوست و ورزشکار بود که تاسیس دو باشگاه مقاومت و فجر در همدان از اقدامات ارزنده این شهید است.

 

به گزارش همدان ورزش؛ اولین سالگرد شهادت قافله سالار مدافعان حرم سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی روز پنج شنبه 15 مهرماه ساعت 9 صبح در حسینیه حضرت امام خمینی  (ره)برگزار خواهد شد و به همین مناسبت این روزها با قرار گرفتن در آستانه محرم و سالگرد سپاه حرم تمام بنرها و ایستگاه های سطح شهر مزین به تصویر این شهید بزرگوار است .

 

 

سردار سرلشگر حاج حسین همدانی به لحاظ شخصیت چند بعدی که داشتند شاهد بررسی ویژگی های اخلاقی او در تمام اقشار و صنف ها هستیم طوری که ورزشکار یک تعریف از وی دارد و نظامی تعریف دیگر و اینها همه نشان از شخصیت والای این شهید با اخلاق است.

 

 

فرمانده تیپ انصار الحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون 9 شهید مدافع حرم را استان همدان  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که هر کدام از این شهیدان در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت بوده اند و به نحوی میتوان گفت ورزشکار بودند.

 

 

وی بیان کرد: سردارشهیدحاج حسین همدانی عاشق ورزش بودند ، شهید شمسی پور راه نفوذ دشمن را پیدا کرده بود و با ورود به دنیای جوانان و مسئولیت در چندین هیات و رشته ورزشی ، جوانان را آسیب های دشمن و تجاوز دشمنان مصون بداردو شاگردان زیادی را آموزش داد که ادامه دهنده راهش هستند .

 

 

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: استان همدان باید به داشتن چنین ورزشکاران شهیدی افتخار کند.

 

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ابووهب مردی که در کنار جهاد ورزش را نیز در اولویت داشت/سردار همدانی بنیانگذار باشگاه های  فجر و مقاومت در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار